تیم ملی بسکتبال کشورمان در دومین دیدار خود در رقابت های غرب آسیا به مصاف تیم سوریه خواهد رفت.

صبح دوشنبه کار شود/سوریه دومین حریف آسمان خراش ها در رقابت های بسکتبال غرب آسیا ////ویرایش//به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان:ملی پوشان بسکتبال کشورمان در دومین روز از رقابت های غرب آسیا به مصاف تیم سوریه خواهند رفت.آسمان خراش های کشورمان در نخستین گام،برابر تیم فلسطین با نتیجه 114 بر 65 به برتری رسیدند.

ارسلان کاظمی ملی پوش بسکتبال کشومان در خصوص دیدار امروز با تیم سوریه اظهار داشت:دیدار روز گذشته و امروز برای ما حکم بازی های تدارکاتی را دارد و سبب می شود تا آمادگی لازم برابر تیم های قوی تر مثل اردن و لبنان را به دست آوریم. سرمربی هم در دیدار با فلسطین از تمام بازیکنان در زمین استفاده کرد و همه توانستند امتیاز آوری کنند. امیدوارم رفته رفته تیم هماهنگ تر شود تا برابر تیم لبنان عملکرد مناسبی داشته باشیم.

ملی پوش بسکتبال کشورمان ادامه داد:دیدار امروز با بازی روز گذشته برابر تیم فلسطین سخت تر خواهد بود.زیراکه این تیم هیچ فیلمی از بازی ما ندیده است و سیستم ها را نمی دادند. به احتمال فراوان این تیم آنالیز مناسبی از تیم ما برای بازی امروز انجام می دهد اما باید بگویم که ما هم در دیدار با تیم فلسطین همه تاکتیک هایمان را رو نکردیم.

کاظمی درباره حضور نداشتن حامد حدادی در تیم ملی گفت:حامد حدادی وزنه تیم است و با نبود او در تیم ملی روش بازی کردن ما در میدان عوض می شود.در کل نبود او در تیم کار ما را بسیار سخت می کند زیرا همانند حدادی در آسیا وجود ندارد.خوشبختانه در حال حاضر بازیکنانی مثل اصغر کاردوست و روزبه ارغوان در تیم حضور دارند و جای حدادی را پر کردند و به تیم کمک خواهند کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار