آذرباد گفت: تیم ما هم قابل احترام است و هیچ گاه از پیش بازنده نیستیم، به دنبال این هستیم که نتیجه لازم را در مشهد بگیریم.

محسن آذرباد در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد دیدار سیاه جامگان مقابل گسترش فولاد در هفته بیستم لیگ برتر بیان کرد: گسترش فولاد همیشه جزو تیم‌های مدعی قدرتمند لیگ بوده و قطعا بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت. ما از دشواری بازی جمعه آگاه هستیم اما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا با یک بازی تماشاگرپسند و زیبا 3 امتیاز بازی را از آنِ خود کنیم.
 
وی افزود: با همه این اوصاف تیم ما هم قابل احترام است و هیچ گاه از پیش بازنده نیستیم. به دنبال این هستیم که نتیجه لازم را در مشهد بگیریم. درست است که این بازی برای تیممان دیدار سختی محسوب می‌شود اما برای گسترش این بازی دشوار است چون ما حریف دست و پا بسته‌ای نیستیم و شناخت کافی از رقیب مطرح و سیستم فکری این تیم داریم.
 
آذرباد در ادامه تصریح کرد: در هر صورت تلاش می‌کنیم تا بازی خوبی را انجام دهیم تا هواداران از این دیدار لذت ببرند.ازطرفی نباید فراموش کرد تیم گسترش فولاد از کادر فنی و بازیکنان خوبی در ترکیب تیمش بهره می برد،ما هم نشان داده‌ایم که تیم خوب و منسجمی داریم و می‌توانیم هر تیمی را به دردسر بیاندازیم.
 
بازیکن تیم فوتبال سیاه جامگان درمورد عملکردش در تیم سیاه جامگان گفت: با توجه به اینکه تیم ما برای بقا در لیگ برتر تلاش می کند در این چند هفته اخیر نتوانستم آن چنان که باید تاثیر گذاری چندانی برای تیمم داشته باشم،اما امیدوارم از این هفته بتوانم در دیدارهایی که برای سیاه جامگان به میدان می روم مفید تر باشم.
 
وی درباره عملکرد داوران در هفته های اخیر گفت: در بازی مقابل سایپا زرگر با اشتباهات مهلکش باعث شد تا در این دیدار بازنده شویم.در بازی مقابل فولاد هم داور نتوانست به خوبی بازی را مدیریت کند. امیدوارم در این 10 هفته پایانی لیگ شاهد قضاوت های منصفانه تری از سوی داوران باشیم تا دیگر حق هیچ تیمی بیشتر از این پایمال نشود.
 
آذرباد درمورد عملکردش بازیکنان جدید سیاه جامگان گفت:به هر حال سعی و تلاش بازیکنان جدید است تا بتوانند با جان و دل برای موفقیت سیاه جامگان به میدان بروند.تمامی این نفراتی که جذب شده اند از باتجربه های لیگ محسوب می شوند که می توانند در بازی های حساس کمک حال تیم ما باشند.شک نکنید سیاه جامگان در لیگ می ماند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار