ایل بیگی گفت: ما در شورای پروانه نمایش هنوز فیلم سینمایی کاناپه را ندیدیم.

ابراز تاسف ایل بیگی از انتخاب نشدن «دریاچه ماهی»/ معاون نظارت و ارزشیابی هنوز کاناپه را ندیده استبه گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حبیب ایل‌بیگی در کاخ رسانه‌ای جشنواره فیلم فجر فیلم سینمایی «دریاچه ماهی» را در کنار مخاطبان، اهالی رسانه و عوامل فیلم دید و ما در خصوص این فیلم و «کاناپه» با او گفتگو کردیم:


* نظرتان درباره فیلم سینمایی «دریاچه ماهی» چیست؟

فوق العاده بود؛ ابراز تاسف می‌کنم این فیلم در بخش اصلی نیست! موضوع و ساخت فیلم خوب بود و حس بالایی داشت. البته من نباید این حرف را بزنم و تنها نظر شخصی‌ می‌دهم که جای آن در بخش اصلی خالی است.

* به نظر شما، حجم بالای فیلم‌ها باعث نشد که این فیلم در بخش اصلی نباشد؟

اینکه بگویم باید فیلم‌های کمتری به جشنواره می‌رسید، ممکن است دوستان ما را ناراحت کند. اما به نظر من فیلمی با این کیفیت و ویژگی‌ها و با توجه به اهمیتی که یک کارگردان زن به این موضوع داده، بهتر بود در بخش اصلی حاضر باشد.


* آقای ایل بیگی، هنوز پرونده «کاناپه» به دست شما نرسیده است؟


خیر.

* فیلم را دیدید؟

هنوز نه.
 
* پس این صحبت‌هایی که محمد حیدری کردند؛ مبنی بر اینکه تصمیم در مورد نمایش این فیلم، از عهده ما خارج است و باید وزارت ارشاد خود مستقیما دستور بدهد، چیست؟
 
این فیلم را هیات انتخاب، انتخاب کرده و ما در شورای پروانه نمایش ندیدیم. همه می خواهند توپ را در زمین یکدیگر بیندازند (با لبخند).



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.