فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت:‌ در طول دولت یازدهم در ۲۳ روستای شهرستان بیله‌سوار طرح هادی با اعتبار ۴۳ میلیارد ریال اجرا شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل؛آرام حلیم در آئین افتتاحطرح هادی روستای گون‌پاپاق بخش مرکزی بیله‌سوار اظهار داشت:در سال 94بیش از8 میلیارد و400 میلیونریال برای اجرای طرح هادی 8 روستای شهرستان در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بیله‌سوار قرار گرفته بود که این طرح به صورت نمونه افتتاح می‌شود.

وی افزود: در طول دولت یازدهم در 23 روستایشهرستان طرح هادی با اعتبار43 میلیارد ریال و برای19 روستای شهرستان با اعتبار 4 میلیارد ریال شن‌ریزی صورت گرفته شده است.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار بیان کرد:62 درصد اعتبارات عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بیله‌سوار از سال84 تا94 که رقمی بالغ بر47 میلیارد ریال است،27 میلیارد ریال در دولت یازدهماختصاص و هزینه شده اس و در65 درصد روستاهای شهرستان مقاوم سازی واحدهای مسکونی انجام شده است.

حلیم با اشاره به افتتاح طرح هادی روستای گون‌پاپاق بخش مرکزی بیله‌سوار تصریح کرد: این طرحبا حجم عملیات سنگفرش و فضای ویژهیک هزار و 263 مترمربع و دیوارکشی96 متر با اعتبار990 میلیون ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید تا این امر زمینه‌ساز رضایت هر چه بیشتر ساکنان این روستا شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.