عضو کمیسیون حقوقی و قضایی گفت: نورانیت انقلاب اسلامی ما زوایای تاریک و پنهان ظلم و استکبار را روشن کرد.

محمدعلی پورمختار عضو کمیسیون حقوقی و قضایی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به فرارسیدن ایام 22بهمن گفت: انقلاب اسلامی ایران به فرمایش امام خمینی (ره) انفجار نور بود و این نور در دل علاقه مندان به اسلام و انقلاب امید ایجاد کرده بود.

وی افزود: خیزش دوباره و حرکت انقلابی در فلسطین اشغالی نتیجه بیداری و آزادی‌خواهی انقلاب اسلامی ما است، در بسیاری از کشورهایی که دارای نظام به ظاهر اسلامی داشتند، مردم علاقه‌مند شدند که تغییراتی در نظام حکومتی خود ایجاد کنند.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ خاطر نشان کرد: نورانیت انقلاب اسلامی ما به زوایای تاریک و پنهان ظلم و استکبار در منطقه تابید، در گذشته ما شاهد بودیم که این دولت‌های دست‌نشانده با اسرائیل و آمریکا به طور کاملا پنهانی  ارتباط دوستانه داشتند اما انقلاب اسلامی ما تمامی این روابط را آشکار کرد.

پورمختار افزود: انقلاب اسلامی، تاثیرات و بیدارسازی عمومی نه تنها در منطقه بلکه در جهان ایجاد کرده به طوری که حتی در آفریقای جنوبی مردم با الگوگیری از انقلاب ما به دنبال احقاق حق خود هستند.

نماینده مردم بهار و کبودر آهنگ در پایان تصریح کرد: مکتب انقلاب اسلامی در آمریکا و اروپا نیز علاقه مندان و طرفدارانی پیدا کرده است چرا که انقلاب ما یک حرکت الهی هست و به زودی جهان‌گیر خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار