فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: با حمایت کمیته امداد شهرستان و ارائه تسهیلات مورد نیاز، طرحهای اشتغال برای خانوارهای نیازمند شهرستان بیله‌سوار ایجاد می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل؛ آرام حلیم در مراسم افتتاح ساختمان مددجویی در بخش جعفرآبادبیله‌سوار اظهار داشت: امسال9 مورد کمک به خرید مسکن مددجویی شهری با اعتبار250 میلیون ریال برای هر مسکن و4 مورد تکمیل و احداث مسکن نیمه تمام روستایی برای مددجویان برای هر مسکن 150 میلیون ریال اختصاص یافته است.

وی با اشاره به تلاشهای کمیته امداد در ایجاد سرپناه برای افراد نیازمند و مددجویان این نهاد تصریح کرد: امسال 2 میلیارد و 800 میلیون ریال برای کمک به مسکن مددجویی در شهرستان بیله‌سوار از طریق کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بیله‌سوار اختصاص و هزینه شده است.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار با اشار به بهره‌برداری از مسکن مددجویی در شهرجعفرآباد این شهرستان گفت:یک باب خانه مددجویی در شهر جعفرآباد با اعتبار850 میلیون ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید که250 میلیون ریال از طریق کمک کمیته امداد بخش جعفرآباد به ساخت این مسکن ارائه شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.