انقلابی بودن، ادامه مسیری است که امام راحل گشودند و بعدها توسط مقام معظم رهبری ادامه پیدا کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  امروز در حاشیه کنگره شهید خادمی و هزار و 700 شهید کاشان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انقلابی بودن، ادامه مسیری است که امام راحل گشودند و بعدها توسط مقام معظم رهبری ادامه پیدا کرد.

سردار حسین سلامی افزود: انقلابی بودن به معنای ایستادگی در برابر ظلم و استکبار ستمکاران، دفاع از حقوق مظلومان و مستضعفان، تعقیب آزادی و عدالت، مستقل زیستن و اعتقاد به اسلام به عنوان ارزش‌های بزرگ حاکم بر جامعه است.

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر بخواهیم انقلابی بمانیم باید همان راهی را طی کنیم که شهدا رفتند، شهدا برای عظمت ملت‌ها، پیاده‌سازی احکام اسلام، حفظ استقلال کشور، کرامت انسان‌ها و آزادی انسان‌ها از اسارت و بردگی از جان خود گذشتند؛ این راه انقلاب است و ایستادگی و مقاومت با تکیه‌ بر اسلام، رمز اصلی انقلابی بودن است.

وی خاطرنشان کرد: تجلیل از حماسه‌آفرینی شهدا، نسل‌های جدید را با مفهوم مقاومت، شهادت و جهاد آشنا خواهد کرد؛ چیزی که هنوز برای رویارویی با فتنه‌ها و توطئه‌های استکبار جهانی به آن نیاز داریم آشنایی نسل جوان با مفهوم مقاومت است.

سلامی در رابطه با جایگاه کاشان در دفاع مقدس عنوان کرد: هزار و 700 شهید شهرستان کاشان، نشان‌دهنده اوج حضور مردم مؤمن و جهادگر این دیار در عرصه‌های دفاع مقدس است، برای شهری همانند کاشان، هزار و 700 شهید به نسبت جمعیت آن، عدد بسیار بالایی است؛ این موضوع نشان‌دهنده شهادت‌طلبی، ولایی بودن و اهل جهاد بودن مردم کاشان است.

وی در پایان خطاب به دشمنان گفت: ما یک کشور مستقل و یک ملت بزرگ هستیم و هرگز تحت تأثیر اراده هیچ قدرت دیگری قرار نخواهیم گرفت، توطئه‌های آمریکا همانند تحریم اقتصادی، تهاجم فرهنگی و فشار در سایر موضوعات هیچ تأثیری در اراده ملت ما نخواهد داشت.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.