سرپرست تیم فوتبال پیکان گفت: پش از اعلام نیاز کادر فنی برای جذب روزبه چشمی بلافاصلە اقدام می شود.

محمد رضا طهماسبی در گفتگو با خبرنگار حوزە فوتبال فوتسال گروە ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  درباره جذب روزبه چشمی بازیکن سابق استقلال تهران اظهار کرد: بدون شک روزبه چشمی از بازیکنان خوب فوتبال کشورمان است اما هنوز تا این لحظه کادر فنی برای جذب وی به قطعیت نرسیده است.

وی افزود: من در جریان نیستم که مسئولان باشگاه پیکان با مدیر برنامه های چشمی رایزنی کرده اند اما برای جذب این بازیکن به سرپرست اطلاع دادە شده تا به منظور ثبت قرارداد با وی اقدام شود.

طهماسبی ادامه داد: در صورت این که کادر فنی خواستار جذب این بازیکن باشند به زودی کار اداری ثبت و انعقاد قرارداد انجام می شود.

سرپرست تیم فوتبال پیکان با اشاره به بازی پیکان برابر سپاهان در هفتە بیستم رقابت های لیگ برتر گفت: بدون شک دیدار تیم ما با سپاهان از جذاب ترین دیدارهای لیگ بود . گر چه هوا سرد بود اما دو تیم به بهترین شیوە فوتبال بازی کرده و تماشاگران راضی به منزل بازگشتند.

وی بیان کرد: تیم ما خیلی زود توانست 3 گل به ثمر رساند و بازیکنان فکر کردند که بازی را با برد پشت سر می گذاریم اما سپاهان با هدایت ویسی که از مربیان خوب فوتبال کشورمان است توانست 2 گل از 3 گل را جبران کند البتە گفته بودم که بازی برابر سپاهان دشوار است.

طهماسبی با پرداختن به امر داوری دیدار تیمش برابر سپاهان اضافه کرد: باید عنوان کنم داوران کشورمان از زحمت کش ترین اقشار هستند که در لحظه قضاوت کرده و تصمیم گیری کنند بدون شک کار داوران سخت و دشوار است چرا که فشارهای کنار زمین زیاد است و باید فشارهای اعتراض مربیان را تحمل می کنند.

سرپرست باشگاه پیکان گفت: کرمانشاهی داور دیدار پیکان برابر سپاهان عملکرد خوبی داشت و می توانست چند اخطار را لحاظ نکند و پنالتی گرفته شده به سود سپاهان به نظرم صحیح نبود.

وی دڕ پایان یاد آور شد: امیدوارم که پیکان بتواند به جایگاه شایسته خود دست یابد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار