سرپرست تیم پیکان گفت:بدون شک دیدار با تیم سپاهان از جذابیت فنی بالایی برخوردار است و کسب سه امتیاز می تواند ما را به آینده بهتر امیدوار کند.

طهماسبی:دیدار با سپاهان جذابیت فنی بالایی خواهد داشتمحمد رضا طهماسبی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار حساس تیمش برابر سپاهان اصفهان از هفته بیستم رقابت های لیگ برتر اظهار کرد: تیم فوتبال سپاهان از انسجام خوبی برخوردار بوده و با مدیریت کارآمد و لایق و کادر فنی شایسته، برای برد به میدان می آید. البته سپاهان با ورود عبداله ویسی به نظم زیادی دست پیدا کرده و باید دید پایان لیگ در چه جایگاهی از جدول قرار می گیرد.

وی در ادامه افزود: در جریان افکار تاکتیکی عبداله ویسی سرمربی سپاهان هستم چرا که وی در گذشته مربی ام بوده و به همین دلیل رویارویی برابر تیم سپاهان می تواند از جذابیت های فنی و حاوی نکات آموزشی زیادی باشد.


طهماسبی با اشاره به عملکرد تیم فوتبال پیکان و شرایط این تیم نیز عنوان کرد: با توجه به دیدار حساس برابر استقلال تهران و 10 نفره شدن تیم و حضور در رده ششمی جدول شرایط تیم خوب است و در هفته اخیر با توجه به خستگی بازیکنان در دیدار برابر استقلال تمرینات سبک در دستور کار مجید جلالی قرار گرفت تا بازیکنان با آرامش روحی و جسمی زیادی به مصاف سپاهان بروند.

سرپرست تیم فوتبال پیکان در ادامه با اشاره به هدف گذاری باشگاه و نگاه مسئولان تیم به کسب سهمیه تصریح کرد: باید گفت در درجه نخست هدف اولیه ثبت جایگاه جدولی تیم است و پس از تحقق یافتن این هدف نیم نگاهی نیز به کسب سهمیه خواهیم داشت.

وی یاد آور شد: امیدوارم تیم فوتبال پیکان در راستای موفقیت و ارتقاء جایگاه جدولی تلاش کرده و  به هدف نهایی خود که ورود به لیگ قهرمانان آسیا بوده دست یابد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار