گروه‌ها و نهادهای صهیونیستی آمریکا اقدام دولت ترامپ در اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران را تحسین کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، نهادها و سازمان های یهودی آمریکا عملکرد دولت ترامپ در اعمال تحریم های جدید علیه ایران را تحسین کردند.

وزارت خزانه داری آمریکا چند روز پس از انتشار خبر آزمایش موشکی ایران، 13 شخص و 12 نهاد ایرانی را مورد تحریم قرار داد. وزارت خزانه داری آمریکا در بیانیه ای فهرست جدید افراد و نهادهای تازه تحریم شده را در وبسایت خود اعلام کرد. برخی از این افراد و شرکت ها در لبنان، چین و امارات قرار دارند.

اعمال این تحریم ها جزء اولین اقدامات دولت ترامپ علیه ایران است. این تحریم ها مشابه اقدامات دولت اوباما در مواجهه با برنامه موشک های بالستیک تهران است.

«دیوید هریس»، مدیر اجرایی کمیته یهودیان آمریکا، در اظهاراتی بی اساس ادعا کرد: «رفتارهای خرابکارانه ایران نباید از کنترل خارج شود. نظارت دقیق بر پایبندی ایران به توافق هسته ای و اقدامات بین المللی مرتبط با آن برای محدود کردن تهدیدات تهران برای امنیت جهانی امری ضروری است.»

اتحادیه یهودی «ضد افترا» نیز در پیامی از اعمال تحریم های جدید علیه ایران استقبال کرد و مدعی شد: «تحریم ها ابزاری اساسی برای اعمال فشار بر تهران، محدود کردن تهدیدات ایران علیه منافع آمریکا و متوقف کردن رفتارهای بی ثبات کننده این کشور است.»


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار