اردبیل؛

افتتاح پروژه های عمرانی با بیش از 37 میلیارد ریال در شهرستان گرمی

با حضور استاندار اردییل 39 پروژه عمرانی با هزینه 37میلیارد و 500 میلیون تومان در شهرستان گرمی افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، مجید خدابخش به مناسبت دهه مبارک فجر ۳۹پروژه عمرانی واقتصادی با هزینه ۳۷میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان در بخش های عمران شهری و روستایی، آبرسانی، برق رسانی، بهداشت و درمانشهرستان گرمی را بطور همزمان افتتاح کرد.

وی پروژه آبرسانی به 27 روستای بخش مرکزیشهرستان گرمی نیز افتتاح و به بهره برداری رسید.


افتتاح پروژه های عمرانی با بیش از 37 میلیارد ریال در شهرستان گرمی

استاندار اردبیل سپس در مراسم جشن انقلاب و گرامیداشت آغاز سی ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب شهرستان گرمی که در محل سالن حافظ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد حضور یافت.

خدابخش با اشاره به نمونه هایی از سرمایه گذاری فرزندان استان در نقاط مختلف استان اردبیل از جمله شیرآلات قهرمان گرمی، پل معلق مشگین شهر، ملامینه و رودری عباسی نمین و صادرات پای مرغ و آرتا جوجه اردبیل، بیان کرد: هرشهرستان با سرمایه گذاری بخش خصوصی آباد می شود و باید برای جلب سرمایه گذاران کوشید.

وی افزود: شهرستان گرمی بدست فرزندان خود آباد می شود و برای توسعه، عمران و آبادانی این شهرستان باید جوانان، نخبگان و سرمایه گذاران آستین بالا زنند.

افتتاح پروژه های عمرانی با بیش از 37 میلیارد ریال در شهرستان گرمی

استاندار اردبیل اظهار داشت: برخی حرکت ها در فضای مجازی باعث عدم تمایل سرمایه گذاران جهت سرمایه گذاری در آن شهرستان می شود.

خدابخش گفت: تمام تلاش خود را برای ایجاد منطقه آزاد تجاری و قرار گرفتن شهرستان گرمی درمحدوده منطقه آزاد به کار گرفته ایم.

وی با بیان اینکه امکان سرمایه گذاری اقتصادی برای اجرای طرح های اشتغال زائی برای دولت مقدور نیست و تامین زیرساخت ها و پرداخت تسهیلات و در برخی موارد بازاریابی وظیفه دولت است که در این راستا برای تامین زیرساخت های تامین گاز وآب کارخانه شیرآلات قهرمان شهرستان گرمی اعتبار بالغ بر 3میلیارد و500 میلیون تومان از محل منابع دولتی هزینه شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.