فرماندار شهرستان نمین گفت: در دهه فجر امسال بیش از 900 میلیارد ریال طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان نمین به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، فرهاد عبدالعلی پور با اشاره به اینکه در دهه فجر بیش از 900 میلیارد ریال طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان نمین به بهره برداری می رسد افزود: برنامه مجموعه مدیریت شهرستان نمین حرکت به سمت ریشه کن کردن بیکاری با استفاده از منابع سرمایه ای بخش خصوصی و تسریع و تسهیل جذب سرمایه گذار است.

وی گفت: یک هزار و 700 میلیارد ریال طرح اقتصادی و عمرانی در این شهرستان بالای 90 درصد پیشرفت دارند که در پایان سال جاری و یا اوایل سال آینده به بهره برداری می رسند.

فرماندار نمین افزود: با ارزش ریالی بالغ بر 5 هزار میلیارد ریال طرح های اقتصادی و عمرانی مختلفی در شهرستان نمین در حال شروع است که از جمله آن می توان به شهرک خصوصی آرتا انرژی اشاره کرد که با سرمایه ای بالغ بر 50 میلیون یورو راه اندازی می شود.

عبدالعلی پور با بیان اینکه اشتغال مهم ترین اولویت کاری دولت است، اضافه کرد: اقدام ها و برنامه ریزی در این شهرستان نیز با این هدف صورت می گیرد.

وی افزود: با جذب سرمایه های بخش خصوصی و بکارگیری منابع مالی دولتی به سمت رفع مشکل بیکاری در شهرستان نمین حرکت می کنیم.

عبدالعلی پور اظهار کرد: چون دولت در حال کوچک کردن خود و همچنین کاهش تصدی گری در جامعه بویژه در بخش اقتصاد و عمران است استفاده از سرمایه های بخش خصوصی و مردمی یک امر واجب برای پیشبرد برنامه هاست.

وی افزود: منطقه ویژه اقتصادی نمین که از جمله طرح های مهم و راهبردی اقتصادی در شهرستان نمین و استان اردبیل است وارد مرحله عملیات کارگاهی شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.