مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: بیش از 45 هزار متر مربع فضای درمانی استان در سه سال اخیر، نوسازی و بازسازی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روابط عمومی تامین اجتماعی استان اصفهان به نقل از علی اعتصام پور با ابراز امیدواری برای کلنگ زنی بزرگترین واحد درمانی استان اعلام کرد: بزودی شاهد احداث بیمارستان میلاد اصفهان بعنوان بزرگترین هتلینگ بیمارستانی خواهیم بود.

زمین در نظر گرفته شده برای بیمارستان میلاد با مساحت بالغ بر 32 هزار مترمربع با ارزش 24 میلیارد و 480 میلیون تومان در محدوده شهرک شهید کشوری در جنوب شرقی شهر اصفهان قرار دارد و به گفته مسئولان سازمان تامین اجتماعی، عملیات اجرایی احداث آن از سال آینده آغاز می شود.

اعتصام پور که در آئین گرامیداشت ولادت حضرت زینب(س)سخن می گفت، اظهار کرد: جامعه قدردان زحمات دستان مهربانی است که با پرستاری و مراقبت از بیماران و برای شادابی و سلامت هموطنان از همه توان خود بهره می گیرند و از جانشان مایه می گذارند.

معاون توسعه منابع انسانی استانداری اصفهان نیز در این مراسم گفت: پرستاران و جامعه درمانی نقش بسزایی در تامین امنیت و سلامت جامعه دارند و باید قدردان زحمات این قشر دلسوز باشیم.

حسین سیستانی با بیان اینکه 65 درصد از جمعیت استان اصفهان، زیر پوشش خدمات تامین اجتماعی هستند، افزود:امیدواریم بزودی با احداث بیمارستان میلاد شاهد ارتقای بیش از پیش سطح خدمات کمی و کیفی باشیم و تا حدودی از بار مراجعه های انبوه بیماران به مراکز ملکی درمانی کاسته شود.

آیین بزرگداشت روز پرستار به همراه تجلیل و معرفی 44 پرستار نمونه مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی در استان اصفهان برگزار شد.
روز 15 بهمن امسال مصادف با ولادت حضرت زینب(س) بعنوان'روز پرستار' نامگذاری شده است.

شریعتی، غرضی و فاطمه الزهرا(س) نجف آباد، بیمارستان های تحت مالکیت سازمان بیمه تامین اجتماعی در استان اصفهان با حدود یکهزار تخت فعال هستند.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار