معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: هم اکنون 20 مرکز شتاب دهنده در دانشگاههای کشور وجود دارد و تعداد آن روز به روز در حال افزایش است.

هم اکنون 20  مرکز شتاب دهنده در دانشگاههای کشور وجود دارد
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سورنا ستاری در حاشیه افتتاح مرکز نوآوری دانشگاه سهند گفت: مسلما پتانسیل های موجود در صنعت و دانشگاههای استان، در افزایش شرکت های دانش بینان راه گشا خواهد بود.
 
وی در تشریح سند راهبردی دولت برای حمایت از شرکت های دانش بنیان گفت: در سیستم استارت آپی و یا سیستم شرکتهای دانش بنیان، حمایت های مالی در رده های چهارم و پنجم اولویت قرار دارد و مهمترین اصل این است که بتوانیم محیط کسب و کار خوب را برای فعالیت این شرکت ها فراهم کنیم.
 
ستاری محیط حمایتی از شرکت های دانش بنیان را شامل تمام عناصر یک زیست بوم دانست که دانشگاه نیز بخشی از آن است گفت: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بیش از 80 نوع خدمات شامل حمایت های معافیت مالیاتی، حمالیت های مالی، حمایت های زیست بومی و اکوسیستمی ارائه می دهد.
 
وی با بیان اینکه هم اکنون در تمامی دانشگاههای بزرگ مراکز نوآوری راه اندازی شده است و اگر بخواهند مجوز صادر می کنیم گفت: بخش خصوصی نیز فعالیت گسترده ای در این خصوص داشته است.
نتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.