ارتش سوریه حملات سنگینی را علیه مواضع داعش در جنوب دیرالزور آغاز کرده است.


به گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ارتش سوریه طی ساعات اخیر حملات سنگینی علیه مواضع داعش در جنوب دیرالزور صورت داده است.

در ادامه ارتش اردن نیز علاوه بر انجام چندین عملیات علیه مواضع داعش در جنوب سوریه، در بیانیه‌ای اعلام کرد که حملات ضدتروریستی خود را ادامه خواهد داد.  
 
*سرکرده تروریست‌های احرارالشام در ادلب به‌هلاکت رسید

هلاکت سرکرده احرارالشام در ادلب/ آزادسازی میدان گازی

خبرگزاری اعلام‎الحربی نوشت: جنگنده‌های سوری طی حملاتی به شمال ادلب، خودروی حامل "ابوهانی المصری" سرکرده نظامی تروریست‌های احرارالشام را هدف قرار دادند که در این حمله تروریست یاد شده به‌هلاکت رسید.

ارتش سوریه تعدادی از تسلیحات پرتاب کننده بمب گروه‌های تروریستی را در حین بازرسی در محله "سیف‌الدوله" شهر حلب ضبط کرد.
 
*میدان گازی "حیان" به‌کنترل رزمندگان مقاومت درآمد

هلاکت سرکرده احرارالشام در ادلب/ آزادسازی میدان گازی

نظامیان ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت پس از درگیری‌های شدید با عناصر داعش در حومه شرقی حمص، میدان گازی "حیان" را در شمال غرب تدمر به‌کنترل خود درآوردند.

نیروهای سوری پس از درگیری با تروریست‌های داعش؛ مناطق گردان سوم، "الکسارات" شرقی و غربی و جنوب فرودگاه "السین" در منطقه شرقی قلمون از حومه دمشق را به تسلط خود درآوردند.
 
*ارتش اردن، زاغه مهمات داعش در جنوب سوریه را منهدم کرد/ حملات نیروهای اردنی به مواضع تروریست‌ها ادامه خواهد یافت 

هلاکت سرکرده احرارالشام در ادلب/ آزادسازی میدان گازی

ارتش اردن با انجام چندین عملیات هوایی، مواضع تروریست‌های داعش را در جنوب سوریه هدف قرار داد. در بیانیه ارتش این کشور آمده است: جنگنده‌های نیروی هوایی پادشاهی اردن، عصر روز جمعه حملات خود را علیه مواضع داعش در جنوب سوریه آغاز کردند.

در این عملیات یکی از پادگان‌هایی که پیش از این ارتش سوریه هم در آن‌جا حضور داشت و هم‌اکنون در کنترل تروریست‌هاست، هدف قرار گرفت.   

این بیانیه می‌افزاید: نبرد جنگنده‌های اردنی منجر به انهدام انبارهای ذخیره، زاغه‌های بمب و مهمات و هم‌چنین محل اسکان تروریست‌های داعش شد. در این حملات اتاق کنترل پهپادها و موشک‌های هوشمند وهدایت‌شونده تروریست‌ها نیز هدف قرار گرفت.  

طی این عملیات علاوه بر کشته و زخمی شدن شماری از عناصر تروریستی، بخشی از تجهیزات نظامی داعش نیز منهدم شد. در بخش پایانی بیانیه ارتش اردن آمده است: این حملات هوایی و وارد آوردن ضربات از سوی نیروهای کشور پادشاهی اردن علیه تروریست‌های داعش ادامه خواهد یافت.

تروریست‌ها بدانند که جزو مهاجمان و خوارجی به‌شمار می‌روند که اقدامات برای بیرون راندن آنان ادامه دارد.

*مواضع داعش در جنوب دیرالزور، هدف آتش سنگین توپخانه ارتش سوریه شد

هلاکت سرکرده احرارالشام در ادلب/ آزادسازی میدان گازی

ارتش سوریه پس از وارد آوردن خسارات سنگین به تروریست‌های داعش، بر نقاط منصور 1 و 2 از شرق فرودگاه "السین" تسلط یافت.

نیروهای سوری با آتش سنگین توپخانه و شلیک چندین موشک، موقعیت تحرکات تروریست‌های داعش را در منطقه "المقابر"، "سریه جنید" و "لواءالتامین" از جنوب شهر دیرالزور را هدف قرار دادند که طی این حملات ضربات قابل‌توجهی به صفوف تروریست‌ها وارد شد.

*حمله گسترده ارتش سوریه به شرق فرودگاه "السین"/ خمپاره‌های توپولوف 22M3 روسی، بلای جان داعش در دیرالزور 

هلاکت سرکرده احرارالشام در ادلب/ آزادسازی میدان گازی

وزارت دفاع سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد: یکی از یگان‌های ارتش با وارد آوردن خسارات سنگین به تروریست‌ها و هلاکت تعدادی از آنان؛ یک دستگاه تانک، زره‌پوش و 4 خودروی مجهز به مسلسل سنگین عناصر داعش را در مزرعه "الاماراتی" از شرق فرودگاه السین در حومه دمشق منهدم کرد.

ارتش روسیه روز جمعه با استفاده از خمپاره‌های دوربرد روسی از نوع توپولوف 22M3، حملاتی هوایی را علیه عناصر داعش در استان دیرالزور سوریه صورت داد. در این حملات تمامی اهداف ازپیش تعیین شده منهدم شد.

ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت با بهره‌گیری از موشک هدایت شونده گراف (تراکس)، مواضع تسلیحاتی تروریست‌های داعش را در معبر "الجفره" جنوبی شهر دیرالزور هدف قرار دادند. در این حملات علاوه بر به‌هلاکت رسیدن و زخمی شدن شماری از تروریست‌های مسلح، اهداف موردنظر نظامیان سوری در "المجابل" به‌طور کامل منهدم شد.        
 
گزارش از: وحید امیدی موحد
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۱۷ بهمن ۱۳۹۵
تیرهای غیب الهی بصوورتهای مختلف برشیاطین داعش باریدن گرفته وانشاالله عذابهای الهی هرچه زودتر این جرثومه های فساد رانابود سازد....
آخرین اخبار