استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن جواب رجزخوانی استکبار را خواهند داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ قاسم سلیمانی در نشست هماهنگی راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در استان چهارمحال و بختیاری با تبریک و گرامیداشت دهه فجر و سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تأکید کرد: مردم ولایتمدار استان با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن، جواب رجزخوانی و سخنان نسنجیده و خام رئیس جمهوری آمریکا را خواهند داد.

وی افزود: بازگو کردن سخنان ناپخته و اعمال تحریم و تهدید اخیر استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی تازگی ندارد و نخ نما شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: فرهنگ ایثار و شهادت و استکبار ستیزی که 15 سال قبل از پیروزی انقلاب اسلامی توسط حضرت امام خمینی (ره) تبیین و در بین امت اسلامی ایران ترویج شد، فراموش شدنی نیست.

سلیمانی، مطیع ولایت و ولایی بودن را نقطه تمایز انقلاب اسلامی ایران با دیگر انقلاب های دنیا عنوان کرد و گفت: رمز پایداری و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در وجود رهبری فرزانه، با بصیرت و شجاع است.

وی، حضور پرشور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال را نسبت به گذشته مهم و ضروری دانست و افزود: به نمایش گذاشتن وحدت و اتحاد امت اسلامی ایران در این همایش فراملی، موجب کم شدن گستاخی دشمنان خارجی و دلگرمی کشورهای اسلامی منطقه و جهان خواهد شد.

سلیمانی، آمادگی کامل دستگاه های اجرایی و مردم شهید پرور استان چهارمحال و بختیاری برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن امسال را یادآور شد و گفت: شور حضور مردم ولایتمدار این استان در سی و هشتمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی سبب یأس دشمنان داخلی و خارجی خواهد شد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار