استاندار چهارمحال و بختیاری، مردم استان را به حضور پرشور و گسترده در راهپيمايی یوم الله ۲۲ بهمن فرا خواند.

دعوت برای حضور پرشور و گسترده در راهپيمايی ۲۲ بهمن
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ قاسم سلیمانی استاندار چهارمحال و بختیاری در پيامی از مردم استان برای حضور پرشور و گسترده در مراسم راهپيمايی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرد.

در این پیام آمده است:

حال و هوای دهه فجر امسال به دليل ايستادگی محكم، جدی و جانانه و مقاومت ملت بزرگ ايران در برابر زياده خواهی های استكبار جهانی به سركردگی آمريكای جنايتكار متفاوت است.

رويكرد نظام جمهوری اسلامی ايران در مذاكره با قدرت های بزرگ جهان به عنوان الگویی كارآمد و موفق در جهان شناخته شده و مانند خاری در چشم سران استكبار جهانی، دشمنان نظام و آمريكای جهانخوار نشسته است.

حضور آگاهانه، وحدت بخش، دشمن شكن گسترده و عزت آفرين مردم در راهپيمایی ۲۲ بهمن امسال بار ديگر وحدت و اتحاد ملی، انسجام اسلامی، همبستگی، اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و همچنين عشق به ارزش های والای انقلاب اسلامی را ترسيم كرده و حمايت از خواسته ها و حقوق پايمال شده و به حق ملت های مسلمان را در اقصی نقاط عالم، فرياد می زند.

حضور گسترده و پرشور مردم در راهپيمايی ۲۲ بهمن و تجديد بيعت با شهدای انقلاب اسلامی، امام شهدا و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، دشمنان اتحاد ملی را در طراحی و پياده سازی توطئه شوم اختلاف و تفرقه ميان مردم و مسئولان، ناكام می كند.

مردم شريف چهارمحال و بختياری با حضور در راهپيمایی ۲۲ بهمن، حماسه ديگری از وحدت ملی حول محور ولايت فقيه را رقم خواهند زد و ياوه گويی، سخنان سخيف و گزينه های هميشه روی ميز استكبار جهانی به سركردگی آمريكا، اسرائيل و انگليس و هم پيمانانشان را با مؤلفه های منطقی و قدرت نرم پاسخ می دهند و در مسير پيشرفت و تعالی هيچ گاه خسته نشده و هميشه آماده رزم در عرصه های مختلف جهادی و جبهه های جنگ نرم هستند.

با بزرگداشت سی و هشتمين سالگرد پيروزی شكوهمند انقلاب اسلامی، از ملت استوار، آگاه و انقلابی چهارمحال و بختياری و از تمامی اقشار، تشكل ها و احزاب، گروه ها و جريان های سياسی وفادار به انقلاب اسلامی، ولايت فقيه و آرمان های والای حضرت امام خمينی (ره)، دانشگاهيان، طلاب و روحانيون، بسيجيان و رزمندگان، كارمندان و كارگران، بازاريان، كسبه و اصناف، عشاير، روستائيان، كشاورزان و ساير قشرهای انقلابی استان دعوت می شود تا در مراسم راهپيمایی يوم الله ۲۲ بهمن شركت كنند.

گفتنی است: راهپیمایی سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور، از ساعت 9:30 صبح فردا جمعه 22 بهمن در 130 نقطه استان چهارمحال و بختیاری به صورت متمرکز برگزار می شود.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار