فرمانده انتظامی شهرستان از دستگیری سارق حرفه ای با 24 مورد سرقت توسط پلیس این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ و به نقل از پایگاه خبری پلیس فرمانده انتظامی شهرستان از دستگیری سارق حرفه ای با 24 مورد سرقت توسط پلیس این شهرستان خبر داد و گفت: این متهم 50 ساله و سابقه دار پس از دستگیری، از فعالیت باند چهار نفره سرقت خودرو و قطعات خودرو پرده برداشت.
سرهنگ "رضا شیرزادی" بیان داشت: روز گذشته اکیپی از ماموران کلانتری 24 الهیه حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی پراید در حاشیه شهر برخورد کردند و با توجه به وضعیت داخل خودرو به آن مشکوک و مظنون شدند، لذا با استعلام پلاک خودرو، سرقتی بودن آن محرز شد.
وی تصریح کرد: بلافاصله مراتب در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت و با کار اطلاعاتی و بررسی میدانی در کمتر از 30 دقیقه، ماموران موفق شدند محل اختفای سارقان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی یک عملیات ضربتی یکی ار سارقان را دستگیر کنند.
این مقام انتظامی افزود: متهم که فردی 50 ساله و سابقه دار است، پس از دستگیری در برابر مأموران از فعالیت باند چهار نفره سرقت خودرو و قطعات خودرو پرده  برداشت و در بازجویی هایی به عمل آمده توسط کارشناسان پلیس این شهرستان، به 24 مورد سرقت اعتراف کرد.
سرهنگ شیرزادی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم و تحویل به مراجع قضائی، بیان داشت: تحقیقات و کار اطلاعاتی گسترده جهت دستگیری سایر اعضای این باند توسط پلیس این شهرستان و سپردن آنها به دست قانون با تمام توان ادامه دارد.


انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.