زورگیران جوان توسط پلیس کرمانشاه دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرمانده انتظامی شهرستان از دستگیری دو زورگیر 25 ساله حین ارتکاب جرم خبر داد و گفت: متهمان تحت عنوان مسافر بر، اقدام به اخاذی از دختران جوان می کردند.
سرهنگ "رضا شیرزادی گفت: شامگاه دیروز اکیپی از ماموران پاسگاه سراب نیلوفر در محور شاهینی به سمت سراب نیلوفر حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی تیبا با چهار نفر سرنشین برخورد کردند که با توجه به رفتار نامتعارف راننده خودرو به وی مظنون و مشکوک شدند.
وي افزود: مأموران سریعاً با روشن کردن آژیر و چراغ گردان به راننده تیبا دستور ایست دادند اما با افزایش سرعت و انجام حرکات حادثه ساز، اقدام به فرار کردند، لذا با مهارت اکیپ گشت متهمان مجبور به توقف و تسلیم در برابر پلیس شدند.
این مقام انتظامی ادامه داد: دو نفر از سرنشینان با میانگین سنی 21 سال که با یکدیگر خواهر بودند عنوان کردند که در میدان فردوسی به عنوان مسافر سوار این خودرو شده اما با زور و تهدید راننده و سرنشین آن به حوالی شهر جهت اخاذی کشیده شدند.
سرهنگ شیرزادی در تکمیل این خبر افزود: راننده و سرنشین خودرو حدوداً 25 ساله هستند که با محرز شدن قصد و نیت آنها سریعاً پس از توقیف خودرو جهت اعمال قانون، به یگان دلالت داده شدند.
وی در پایان اظهار داشت: در این زمینه یک دستگاه خودرو توقیف و دو نفر متهم نیز دستگیر که پس از تشکیل پرونده و بازجویی از متهمان تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.