مشهد؛

سارق دو میلیارد ریالی طلا از منازل نیشابوربه دام افتاد

با تلاش و پیگیری پلیس سارق دو میلیارد ریال طلا از منازل شهر نیشابور شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: هفتم مهرماه سالجاری در پی گزارش سرقت شبانه مقادیر زیادی طلا از یک منزل مسکونی درخیابان 22بهمن غربی شهر نیشابور بلافاصله تیم تجسس كلانتری 13 به همراه تیمی از كارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این شهرستان به محل اعزام شدند .

سردار "بهمن امیری مقدم" افزود: بررسی های به عمل آمده مشخص شد سارقان پس از اطمینان از خالی بودن منزل قفل درب حیاط را تخریب و تعداد85 عدد سكه تمام بهار آزادی به همراه 3 سرویس طلا ،8عدد النگو ،یك جفت گوشواره زنانه و بچگانه ،دوربین فیلمبرداری و ... را به ارزش تقربی یك میلیارد و 400 میلیون ریال سرقت و از محل متواری شده اند .

وی تصریح کرد: همزمان با بررسی این سرقت یك مورد سرقت مشابه طلا از منزلی دیگر در همان تاریخ از طریق مركز 110 درخیابان ادیب شهر نیشابور اعلام كه تیم دیگری از كارآگاهان پلیس آگاهی به محل اعزام شدند .

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت:در بررسی پلیسی این سرقت نیز مشخص شد سارقان با استفاده از همان شیوه وارد منزل شده و مقدار 250 گرم طلا به همراه تعدادی النگو و انگشتر ،دو سرویس طلا و وجوه نقد جمعاً به ارزش تقریبی 600 میلیون ریال سرقت کرده اند .

سردار "بهمن امیری مقدم" افزود:: به دلیل حساسیت موضوع،با هدایت فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور تحقیقات گسترده ای آغاز و سرانجام با استفاده از سرنخ های بجامانده یکی از اعضای این باند حرفه ای سرقت را که اهل و ساکن یکی از استان های غربی کشور است را شناسایی شد.

وی گفت: کارآگاهان دایره عملیات جنایی پلیس آگاهی نیشابور پس از شناسایی محل اختفای متهم با اخذ نیابت قضایی و مجوزهای قانونی در اقدامی غافلگیرانه او را دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به نیشابور منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی افزود:متهم 36 ساله در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به دو فقره سرقت طلاها و وجوه نقد از منازل در شهر نیشابور اعتراف و اعلام کرد همراه سه تن از دوستانش با شناسایی منازل خالی از سکنه شمال شهر نیشابور مرتكب سرقت شده اند.

سردار امیری مقدم گفت: تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای این باند ادامه دارد.

انتهای پیام//ف.ج


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.