مشهد؛

دستگیری عامل کلاهبرداری فضای مجازی و سارقان باطری های خودرو

عامل کلاهبرداری اینترنتی حساب و سارقان باطری های خودرو در تربت جام دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فرماندهی انتظامی شهرستان تربت جام گفت:کارشناسان پلیس فتای تربت جام در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ هایی دست یافتند ک نشان میداد فردی با هویت مجازی در شبکه های اجتماعی دام هایی برای طعمه های خود به منظور سوء استفاده های اخلاقی و کلاهبرداری از آنان پهن می کند.

سرهنگ محمد یزدانی افزود:با کسب این اطلاعات تحقیقات گسترده پلیسی با گشت زنی های اینترنتی آغاز و متهم مورد نظر شناسایی شد.

وی خاطر نشان کرد:پلیس با هماهنگی مقام قضائی متهم 18ساله که منصور نام دارد را دستگیر کرد.

فرماندهی انتظامی شهرستان تربت جام گفت :متهم که در برابر شواهد و ادله راهی جز بیان حقیقت نمی دید,اعتراف کرد که در شبکه های مجازی به معرفی خود به عنوان یک زن ضمن برقراری ارتباط و فرستادن پیام های عاطفی اغلب جوانان را اغفال می کند.

سرهنگ محمد یزدانی تصریح کرد:تحقیقات بعدی پلیس حاکی از آن بود که متهم از اطلاعات حساب بانکی مادرش سو استفاده کرده و طعمه های او که مورد تهدید قرار می گرفتند از دو ماه قبل 160میلیون ریال به این حساب بانکی کارت به کارت کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام با هشدار به مردم مبنی بر اینکه رمز کارت عابر بانک محرمانه است و از قرار دادن اطلاعات آن در اختیار دیگران خودداری نمایید.

سرهنگ محمد یزدانی گفت:متهم پس از بازجویی های تکمیلی باتشکیل پرونده راهی دادسرا شد.

انهدام باند سارقان باطری های خودرو

فرماندهی انتظامی شهرستان تربت جام با اشاره متلاشی شدن باند سارقان باطری های خودرو در این شهرستان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات خودرو در سطح شهر تربت جام,ماموران کلانتری 11خلیج فارس دستگیری عاملان سرقت را به صورت ویژه در دستور کارخود قرار دادند.

سرهنگ یزدانی افزود:ماموران دایره تجسس کلانتری 11با استفاده از سرنخ های بجامانده و یک سری تحقیقات میدانی به فردی سابقه دار به نام محمد(35ساله)مظنون و با جمع آوری مستندات کافی با هماهنگی قضایی او را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد:متهم دربازجوییهای به عمل آمده به 8فقره سرقت باطری های خودرو با همدستی یکی از دوستانش و فروش آنها به فردی مالخر اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام گفت:با اطلاعات به دست آمده دو همدست متهم دستگیر و باطری های سرقتی از مخفیگاه آنان کشف شد.

سرهنگ یزدانی خاطرنشان کرد:متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونیی به مقام قضائی معرفی شدند.

دستگیری سه تن از عاملان اخلال در نظم و امنیت عمومی

فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام همچنین از دستگیری سه تن از عاملان اخلال در نظم و امنیت عمومی خبر داد گفت:با تلاش ماموران انتظامی کلانتری 12این فرماندهی 3نفر از اراذل و اوباش سطح شهر که ایجاد نا امنی کرده بودنددستگیر و روانه زندان شدند.

سرهنگ یزدانی افزود: طی تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110مبنی برایجاد مزاحمت برای خودروهای شخصی توسط افرادی در سطح شهر تربت جام بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی این فرماندهی جهت بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی گفت:پس از رسیدن خودرو گشت کلانتری 12به محل ,متهمین بلافاصله پس از رویت مامورین با یکدستگاه خودروی پراید اقدام به فرار کرده که پس از عملیات تعقیب گریز در نهایت 3متهم به نام های حمید،آرش و محسن دستگیر و به کلانتری انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام خاطرنشان کرد:حسب دستور مقام قضایی از این 3نفر تست الکل نیز به عمل آمدکه مشخص شد حالت عادی نداشته اند.

سرهنگ یزدانی گفت :با تمام کسانی که قصد ایجاد نا امنی در بین شهرستان را داشته باشند,به صور جدی و قاطع برخورد می کنیم و تلاش نیرو انتظامی تربت جام برای ایجاد امنیت هرچه بیشتر و جلو گیری از هرگونه ایجاد مزاحمت برای شهروندان ادامه دارد.

انتهای پیام//س.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار