سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت: فدراسیون والیبال در 2 سال نخست حضور كولاكوویچ ، فرصت كافی برای بررسی عملكرد این مربی دارد.

امیر خوش خبر در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتخاب «ایگور كولاكوویچ» به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: مجموعه فدراسیون بعد از مذاكره با چندین و چند مربی در نهایت به دو گزینه استویچف و كولاكوویچ رسید و باید بین این دو مربی انتخاب می‌كرد.

وی ادامه داد: كولاكوویچ برنامه‌هایش را به ما ارائه داد و هیات رییسه با مقایسه برنامه دو مربی كه به ایران سفر كرده بودند، به این جمع‌بندی رسید كه گزینه مونته‌نگرویی انتخاب بهتری به شمار می‌رود.

خوش‌خبر با بیان اینكه استویچف علاقه‌ای به حضور دائم در ایران نداشت و به دنبال هدایت تیم ملی از راه دور بود، گفت: ما به یك مربی احتیاج داشتیم كه از نزدیك در كنار تیم حضور داشته باشد و بتواند برنامه تمرینی خود را به درستی پیاده كند. به همین دلیل كولاكوویچ گزینه بهتری بود.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران درباره نحوه قرارداد این مربی كه به صورت 2 + 2 است، گفت: فدراسیون نیاز به زمان دارد تا بتواند عملكرد این مربی را مورد آنالیز قرار دهد. خود كولاكوویچ هم به این موضوع علاقه نشان داد زیرا رضایت برای ادامه همكاری موضوعی دو طرفه به شمار می‌رود. ما می‌توانیم در این 2 سال شرایط این مربی را بسنجیم و بتوانیم بازدهی وی را مورد بررسی قرار دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار