رئیس کمیسیون اجتماعی گفت: ایران به برکت این انقلاب در آسیا و خاورمیانه که کشورهای آن در باتلاق جنگ فرو رفته‌اند، کشوری تاثیرگذار است.

سلمان خدادادی رئیس کمیسیون اجتماعی در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به فرارسیدن ایام 22 بهمن گفت: انقلاب اسلامی ایران استقلال، اقتدار و اعتماد به نفس را برای ملت ایران به ارمغان آورد.

وی افزود: مردم ایران با پیروزی انقلاب اسلامی به این نتیجه رسیدند که می‌توانند کشوری مقتدر و تأثیرگذار در دنیا بدون وابستگی به قدرت‌های دیگر داشته باشند، این در حالی است که چنین باوری هنوز در بسیاری از ملت‌ها وجود ندارد.

خدادادی خاطر نشان کرد: انقلاب ما به رهبری امام خمینی و امروز با تدبیر مقام معظم رهبری می‌تواند بر روی پای خود بایستد و در دنیای امروز تأثیرگذار باشد.

رئیس کمیسیون اجتماعی تصریح کرد:  ایران به برکت این انقلاب در آسیا و خاورمیانه  که تمامی همسایگان آن در باتلاق جنگ فرو رفته‌اند، کشوری تاثیرگذار و دارای امنیت پایدار است و در منطقه‌ نقش آفرینی می‌کند. 

وی با بیان اینکه دنیا نمی‌تواند چنین کشوری که بر روی پای خود می‌ایستد را تحمل کند، افزود: تحریم‌ها، دشمنی‌ها و مشکلاتی که آمریکا و اروپا برای کشورمان ایجاد کرده‌اند از همین نکته نشأت می‌گیرد بنابراین باید به یک جایی برسیم که بتوانیم این تأثیرگذاری خود را نه تنها حفظ کنیم بلکه در سایر کشورها نیز ایجاد کنیم. 

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار