مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد از ساماندهی تابلوهای شناسایی و معرف کاربری صنوف خیابان امام رضا(ع) مطابق با فرهنگ رضوی مشهد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، احمد محبی، در جلسه هماهنگی ساماندهی تابلوهای شناسایی و معرف کاربری صنوف بلوار امام رضا(ع) درجمع صاحبان صنوف بیان کرد: در راستای اجرای برنامه‌های سازمان میادین درخصوص ساماندهی تابلوهای شناسایی و معرف کاربری صنوف،کارهای مطالعاتی گسترده‌ای در سطح شهر صورت گرفته‌ تا این تابلوها نمادی از فرهنگ رضوی باشند.

محبی افزود: با توجه به اهمیت محورهای اطراف حرم امام رضا(ع) به عنوان یکی از ورودی‌های محوری زائران حرم مطهر رضوی، این طرح به صورت پایلوت با هدف یکپارچه سازی و متحدالشکل بودن تابلوهای موجود حد فاصل میدان بیت المقدس تا چهارراه دانش اجرایی می‌شود.

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد در ادامه گفت: اجرای این طرح از نیمه اول بهمن آغاز و تا شناسایی و معرف کاربری صنوف دیگر محورها نیز به ترتیب اولویت ساماندهی خواهند شد.

محبی با اشاره به اهمیت کسب و کار صاحبان صنوف محور امام رضا(ع) تصریح کرد: تلاش شده تا بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده از هرگونه اخلال در کسب و کار صنوف مختلف مستقر در این محور جلوگیری شود و تابلوهای جدید پس از ساخت در کارگاه به محل نصب منتقل شوند.

وی همراهی اصناف در طرح ساماندهی را بسیار مهم دانست و گفت: به منظور اجرای هر چه بهتر این طرح آماده بهره‌مندی از نظرات و پیشنهادات سازنده صاحبان صنوف هستیم.
انتهای پیام// ف ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.