به گزارش گروه استان های باشگاه
خبرنگاران جوان از مشهد،احمد محبی، در اولین جلسه تخصصی تبلیغات شهری که با حضور اساتید دانشگاه و متخصصین امر در تالار شهر شورای اسلامی مشهد برگزار شد، گفت : طرح تفصیلی تابلوهای تبلیغات شهری از پارسال شروع شده است که هم اکنون مراحل پایانی خود را سپری میکند.
محبی درادامه درباره طرح تفصیلی تابلوهای تبلیغات شهری افزود: این طرح صرفا تبلیغاتی نیست بلکه سند راهبردی مشهد است که پس از برگزاری بیش از 150 جلسه تخصصی با کارشناسان، صاحبنظران و شرکتهای تبلیغاتی و توزیع بیش از دو هزار پرسشنامه، بر اساس سه معیار ایمنی، زیبایی و اقتصاد شهری شکل گرفتهاست.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد خاطر نشان کرد: با توجه به نگارش 102 پروژه تبلیغاتی برای مشهد، بخشی از این پروژه ها در سند راهبردی تبلیغات در افق 1404 پاسخ داده خواهد شد.
محبی در پایان بیان کرد: اجرای طرح تفصیلی تابلوی تبلیغاتی به ویژه ساماندهی و نظارت بر تابلوهای معرف کاربری و صنفی، کاری بسیار سنگین است که امیدواریم با فراهم آوردن ابزارهای مورد نیاز از جمله اعتبار، نیروی انسانی و مجوزهای لازم و همکاری مناطق 13 گانه شهرداری مشهد به سرانجام رسد.
انتهای پیام// ف ح