با حضور معاون امور عمرانی استانداری اصفهان 28 طرح با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان در شهرستان گلپایگان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین فراست عصر دیروز در حاشیه افتتاح 28 پروژه‌ در شهرستان گلپایگان اظهار داشت: امروز با حضور معاون امور عمرانی استانداری اصفهان این پروژه‌ها با اعتبار 20 میلیارد تومان که 80 درصد آن از سوی اعتبارات بخش خصوصی هزینه شده به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: این 28 پروژه در زمینه کشاورزی، راه و شهرسازی، صنعتی، خدماتی و عمرانی است که  به صورت نمادین 6 پروژه آن افتتاح شد.

فرماندار گلپایگان خاطرنشان کرد: در بخش خدماتی مرکز مشاوره عمومی اِوسینا، در بخش کشاورزی دو گلخانه گل رز شاخه بریده، دو واحد مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهسازی و آسفالت دو خیابان اصلی در شهر گلشهر و ساماندهی گلزاری شهدای شهر گوگد انجام شده است.

وی در ادامه گفت: در بخش صنعت فاز اول شرکت یاور سنگ در 3 هزار و 600 متر سوله و با اعتبار 7 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید که اشتغال‌زایی 80 نفر را فراهم کرده است.

فراست با اشاره به افتتاح دو گلخانه در شهرستان گلپایگان بیان داشت: گلخانه گل رز هلندی و گلخانه هیدوروپونیک گل رز شاخه بریده که هر کدام در زمینی به مساحت پنج هزار متر و در مجموع با اعتبار 2 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

فرماندار گلپایگان در پایان تصریح کرد: از این دو گلخانه گل رز سالانه حدود 750 هزار گل شاخه بریده صادر می‌شود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.