رئیس موسسه صنعتی گوشت مشهد گفت: هزینه های خدمات ذبح و کشتار دام در کشتارگاه صنعتی مشهد در راستای تنظیم قیمت گوشت کاهش یافته است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن انصاری با بیان اینکه هزینه خدمات کشتار هر لاشه درکشتارگاه صنعتی مشهد بین 45 تا 75 هزار ریال کاهش یافته استافزود:بر این اساس قیمت هرکیلوگرم گوشت قرمز در بازار برای مصرف کننده بین 2500 تا 3000 ریال خواهد بود.

وی گفت: این تصمیم در راستای حمایت از مصرف کنندگان و شهروندان صورت گرفته است که امیدواریم ضمن تداوم این کاهش هزینه در ارائه خدمات به نحوی بتوانیم در آینده کشتار را بصورت رایگان انجام دهیم.

رئیس موسسه صنعتی گوشت مشهد با بیان اینکه موسسه صنعتی گوشت مشهد به عنوان بزرگترین و مدرن ترین کشتارگاه صنعتی در کشور مطرح است، خاطر نشان کرد: با وجود برخورداری از استانداردهای لازم، تلاش می شود در جهت افزایش کیفیت خدمات و محصولات استحصالی در کشتارگاه و همچنین ارتقاء موازین بهداشتی، به روز کردن دستگاه ها و تجهیزات کشتارگاه در دستورکار قرارگیرد.

انصاری گفت: این اقدامات با هماهنگی شبکه بهداشت و دامپزشکی مشهد در حوزه ساختمانی و تجهیزاتی در راستای هر چه ارتقاء کمی وکیفی خدمات درکشتارگاه صنعتی مشهد صورت می پذیرد.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.