استاندار خوزستان از اجرای ۳۳ پروژه آبرسانی در مناطق کمتر توسعه یافته استان در طول خدمت دولت یازدهم خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان در آئین افتتاح کارخانه روغن‌کشی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) که با حضور جهانگیری معاون اول رئیس جمهور برگزار شد اظهار داشت: در طول خدمت دولت یازدهم 33 پروژه در مناطق کمتر توسعه یافته خوزستان از جمله طرح آبرسانی به شهرهای شادگان، آبادان و دشت آزادگان به مرحله اجرا رسید.

وی با بیان اینکه 40 پروژه در زمینه راه در خوزستان در دست اجرا است افزود: یکی از مشکلات خوزستان موضوع فاضلاب بود که این طرح در مناطق محروم و حاشیه شهرهای خوزستان با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد تومان در حال اجرا است.

استاندار خوزستان در ادامه به معضلات و مشکلات خوزستان پرداخت و بیان داشت: نبود آب شرب سالم، مشکلات فاضلاب، پدیده ریزگردها، کودکان و زنان بازمانده از تحصیل مهم‌ترین مشکلات خوزستان است که می‌طلبد مسئولان کشور نسبت به رفع آن ها همت جدی به‌کار گیرند.

معاون اول رئیس جمهور در سفری دو روزه به استان خوزستان شب گذشته در شهرستان ماهشهر و همچنین بندر امام حضور یافت و پس از این نشست نیز ستاد مقابله با ریزگردهای خوزستان در هنل بندرامام خمینی(ره) تشکیل شد.

همچنین اسحاق جهانگیری که به همراه برخی وزار به خوزستان سفر کرده است امروز با حضور در شهرستان بهبهان و اندیکا از پروژه‌های این شهرستان‌ها بازدید و برخی از آنها را افتتاح می‌کند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.