کرمانشاه؛

تامین حق بیمه مددجویان

بیش از ۶۰ میلیارد ریال اعتبار در ۹ ماهه امسال برای تامین حق بیمه مددجویان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی به این سازمان پرداخت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛کیومرث رحمتی پور،معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه هم اکنون هفت هزار و ۶۷۰ نفر از مددجویان در استان تحت پوشش بیمه بازنشستگی و از کارافتادگیسازمان تامین اجتماعی قرار گرفته اند، گفت: چهار هزار و ۳۸۱ نفر از این مددجویان را بانوان سرپرست خانوار با کمتر از ۵۰ سال سن و مابقی را مددجویان مجری طرح های اشتغال و خودکفایی تشکیل می دهند.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۶۰ میلیارد ریال اعتبار در ۹ ماهه امسال برای تامین حق بیمه مددجویان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی به این سازمان پرداخت شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه تاکید کرد: بانوان سرپرست خانوار تحت پوشش بیمه سازمان تامین اجتماعی با حداقل سن ۵۵ سال و آقایان با حداقل سن ۶۰ سال به شرط دارا بودن ۱۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه از مزایای بازنشستگی و از کارافتادگی بهره مند می شوند.

رحمتی پور اظهار کرد: طرح تحت پوشش قرار دادن مددجویان زیر چتر بیمه ای تامین اجتماعی حدود ۱۰ سال است که در این نهاد به اجرا درآمده و تاکنون بسیاری از مددجویان تحت حمایت در استان از مزایای و مستمری بازنشستگی برخوردار شده اند.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.