تبریز ؛

دیدار تجار آذربایجان شرقی و آلمانی

فعالان اقتصادی و تجار آذربایجان شرقی و ایالت راین لند فالز آلمان برای افزایش همکاری های متقابل در تبریز با یکدیگر دیدار کردند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛رئیس اتاق بازرگانی تبریز در این دیدار به توانمندی های استان آذربایجان شرقی اشاره کرد و گفت:از گذشته های دور بین تبریز و آلمان همکاری های خوبی در زمینه ی ماشین سازی بوده است و ما نیز امکانات و ظرفیت های بزرگی در زمینه ی قطعه سازی و ماشین سازی داریم و بسیاری از تولیدات خود را صادر می کنیم.

حسن زاده افزود:صنایع غذایی ،داروسازی ،مواد معدنی ،صنایع دستی ،صنایع پتروشیمی و پالایشگاهی ،صنایع کشاورزی ،تولید انواع سیم و کابل ،خدمات فنی و مهندسی و مصالح ساختمانی بسیار با کیفیت از توانمندی های مهم ماست که برای همکاری نیز ظرفیت های مناسبی است و برای سرمایه گذاری مشترک معافیت های مالیاتی مناسبی داریم.

مدیر اداره ی وزارت اقتصاد ایالت راین لند فالز آلمان نیز که در رأس هیئتی 20 نفره به تبریز سفر کرده است گفت:ایالت ما با 4 میلیون نفر جمعیت در شرق آلمان قرار دارد و دارای قویترین بخش های اقتصادی است .

جو وین گارتن افزود:در ایالت راین لند فالز 200 هزار شرکت کوچک ومتوسط فعالیت می کنند که نقش مهمی در درآمد ناخالص ملی کشور که 150 هزار میلیارد دلار است دارند.

وی گفت:ایالت ما در صنایع شیمیایی ،ماشین سازی و خودرو سازی توانمندی بسیار خوبی داریم و فعالان ما بسیار علاقه مند به دیدار و همکاری با همتایان خود در آذربایجان هستند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.