همایش طلاب، مبلغین و زنان فرهیخته استان اردبیل با حضور معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده و جمعی از مسئولان استان صبح امروز در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده در این مراسم گفت: هدفمان در دولت تدبیر و امید در سال های اخیر این بود که با سیاست گذاری درست و مشخص بتوانیم برنامه های خود را در حوزه زنان ساماندهی کنیم و برای هرچه بهتر شدن جایگاه زن در جامعه بکوشیم.

مولاوردی افزود: در طی این مدت 27 تفاهم نامه ، 48 موافقت نامه اجرایی و 80 پروژه را در حوزه زنان اجرا کردیم و همچنین از سازمان های مردم نهاد که همایش هایی با هدف آگاهی دهی و اطلاع رسانی و حساسیت آفرینی نسبت به امور زنان و خانواده بوده حمایت کردیم.

وی گفت: در سطح بین الملل هم برنامه های مختلفی از جمله انعقاد یادداشت تفاهم ، شرکت در مجامع بین المللی، اعزام کارشناس به دوره های آموزشی و پذیرش هیات های خارجی در برنامه های خود داشتیم.

معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده افزود: در 3 سال و نیم گذشته با تشکیل کارگروه تعمیق باورهای دینی و مشارکت با ستاد صیانت از حقوق شهروندی و کمیته حجاب و عفاف توانستیم برنامه های موثری در حوزه آموزش جوانان اجرا کنیم.

همچنین در پایان همایش برخی از دستگاههای اجرایی استان عملکرد خود را در حوزه زنان ارائه کردند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.