بانوی ووشوکار قمی در مسابقات ووشوی انتخابی تیم ملی بانوان کشور صاحب نشان برنز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛منصوریان،نایب رئیس هیئت ووشوی استان گفت: مسابقات ووشوی انتخابی تیم ملی در رده سنی بزرگسالان در کرج به پایان رسید و تیم ۳ نفره اعزامی از استان قم با عملکرد مناسب در این مسابقات توانست یک نشان با ارزش به دست بیاورد.

وی افزود: در مسابقات ووشوی انتخابی تیم ملی که روز دوشنبه با حضور ووشوکاران بانو از استان‌های مختلف کشور در بخش ساندا یا مبارزه برگزار شد تیم ووشوی قم با ۳ ورزشکار جوان و یک مربی در این مسابقات شرکت کرد و توانست در وزن ۵۶ کیلوگرم به یک نشان  برنز دست یابد.

نایب رئیس هیئت ووشوی استان قم گفت: در این وزن زینب عباسی به نمایندگی از قم به رقابت پرداخت و توانست خود را به مرحله نیمه نهایی برساند اما در این مرحله با شکست برابر حریف خود فینالیست نشد و با کسب نشان برنز به کار خود پایان داد.

منصوریان بیان کرد: با توجه به این که ۴ نفر برتر هر وزن به اردوی تیم ملی ووشوی بانوان و مسابقات درون اردویی دعوت می‌شوند زینب عباسی از قم نیز به اردوی تیم ملی فراخوانده می‌شود و برای حضور در تیم ملی رقابت می‌کند.

وی افزود: پروانه صادقی دیگر ووشوکار بانوی قمی که در این مسابقات در دسته ۶۵ کیلوگرم به میدان رفته بود در یک هشتم نهایی از دور مسابقات کنار رفت و این اتفاق برای الهام جلیلی ووشوکار دسته ۶۰ کیلوگرم تیم ووشوی استان قم نیز رخ داد.

نایب رئیس هیئت ووشوی استان قم تصریح کرد: هدایت تیم ووشوی استان قم در این مسابقات بر عهده پریسا حیدری بود در حالی که حیدری به دلیل این که آسیب دیده بود نتوانست با حریفان خود مسابقه دهد و به منظور استفاده از تجربیات وی، به عنوان مربی همراه با تیم اعزامی قم راهی کرج شد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار