بانوان ووشوکارخوزستانی در مسابقات قهرمانی جوانان کشور که چهارشنبه 27 بهمن ماه در قم آغاز می شود شرکت می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اهواز، این رقابت‎ها از چهارشنبه (27 بهمن‎ماه) در استان قم آغاز می گردد و به مدت 1 هفته ادامه دارد.

این رقابت ها که در 2 بخش ساندا و تالو انجام می‎شود، ووشوکاران سراسر کشور در رده‎های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

در ساندا نوجوانان، سپيده ارژنگ‎شاد در وزن 42- کیلوگرم، سمانه موسوی در وزن 45- کیلوگرم، فاطمه قلاوند در وزن 48- کیلوگرم و بهاره زواره در وزن 52- کیلوگرم نمایندگان استان خواهند بود و زينب آورند در وزن 48- کیلوگرم، زهره بهرامی در وزن 52- کیلوگرم، آتوسا محمدی در وزن 56- کیلوگرم و فاطمه شكری در وزن 60- کیلوگرم نیز در ساندای جوانان با حریفان خود رقابت خواهند کرد.

در بخش تالو نیز، ستايش قلماتی ومهشيد داميار در رده سنی نونهالان، كوثر رفيعيان و نرگس شريفی در رده سنی نوجوانان و ثمين نعمتی و آلا شوقی هم در رده سنی جوانان، از خوزستان در این مسابقات شرکت خواهند کرد.
 
اکرم بحری و سارا نعامی نیز به عنوان مربیان ساندا و تالو، تیم خوزستان را در این مسابقات همراهی می‎کنند و سرپرستی تیم نیز بر عهده ثریا زارعی خواهد بود.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سوگند
۱۱:۴۴ ۲۸ مرداد ۱۳۹۷
عاشق بهاره زوارم