مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی از برگزاری نشست مجمع عمومی شرکت خدماتی شهرک صنعتی چرمشهر خبر داد.

اشتغال 2 هزار و 138 نفر در شهرک صنعتی چرمشهربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ مسعود مهدی زاده مقدم گفت: در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی و اجرای قانون واگذاری و اداره امور شهرک‌ها و نواحی صنعتی به شرکت‌های خدماتی، مجمع عمومی شرکت خدماتی چرمشهر با حضور مدیران واحدهای صنعتی و مسئولان شرکت انجام شد.

او افزود: در این نشست  اعضاء هیات مدیره برای دو سال انتخاب شدند و درباره طرح و تصویب بودجه پیشنهادی سال1396بحث و تصمیم گیری شد.

مهدی زاده مقدم با توجه به اقدامات و برنامه های حمایتی سازمان افزود: واگذاری شهرکهای صنعتی به بخش خصوصی این فرصت را برای واحدهای صنعتی و تولیدی فراهم نموده که اجرای طرح ها و برنامه های راهبردی را درجهت نگهداری شهرکهای صنعتی با دقت تر عمل کنند.

مهدی زاده مقدم درخصوص اهداف برگزاری نشست های مشترک شرکت های خدماتی بیان داشت: بیان انتظارات متقابل، به تعامل رسیدن در سرفصل مشترک کاری و ایفای نقش سازنده در قانون از اهداف برگزاری این نشست ها است.

او عنوان کرد: عملیات اجرای زیرساخت در شهرک‌ها و نواحی صنعتی با هدف کاهش دغدغه تولیدکنندگان و صنعت‌گران و در جهت تکمیل و تجهیز شهرک‌ها و نواحی صنعتی درحال انجام است.
انتهای پیام// ف ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.