مشهد؛

راه اندازی مجدد 25 واحد صنعتي راکد

مديرعامل شرکت شهرکهاي صنعتي خراسان رضوي از بهره برداري مجدد 25 واحد صنعتي راکد در شهرکها و نواحي صنعتي این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود مهدي زاده مقدم گفت: با حمايت دولت از صنايع در 3 سال گذشته اقدامات موثري در راستاي رفع موانع توليد صنايع مختلف توليدي و صنعتي انجام شده و 25 واحدصنعتي که قبلا بهره برداري شده بودند و به دليل تامين مواد اوليه و نقدينگي تعطيل شده بودند به چرخه توليد و فعاليت بازگشتند.

او افزود: احياي مجدد اين واحدها کمک بسياري به رونق اقتصادي استان خواهد کرد و يکي از دغدغه هاي ما در نشست ها با مديران واحدهاي صنعتي بررسي مسائل مختلف آنها است که در کارگروه تسهيل و رفع موانع توليد مطرح و در حال انجام است.

مهدی زاده مقدم اظهار داشت: از اين تعداد 5 واحد در بخش صنايع فلزي،1واحد کاني غيرفلزي، 11 واحد در بخش شيميايي، 5 واحد صنايع غذايي، 2 واحد نساجي و 1 واحد سلولزي بودند و در مجموع براي 300 نفر شغل ايجاد کرده است.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوي خاطر نشان کرد: برای ایجاد رونق بیشتر و هر چه بهتر در واحدهای صنعتی و تولیدی استان مشوقات و دستورالعمل های سازمان به صورت برنامه ریزی شده در حال انجام است تا واحدها از آنها استفاده کنند.
انتهای پیام// ف ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.