سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: استقلال با پیروزی امشب نشان داد که توانایی حضوری قدرتمندانه را در لیگ قهرمانان آسیا دارد.

علی لطیفی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛در خصوص پیروزی امشب تیم فوتبال استقلال برابر السد قطر که منجر به صعود این تیم به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شد اظهار کرد:به اعتقاد من در این بازی استقلال تیم برتر میدان بود و باید در جریان نود دقیقه به پیروزی می رسید اما متاسفانه شاگردان منصوریان با بدشانسی مواجه شدند و کار به ضربات پنالتی کشیده شد.

وی افزود:استقلال با این پیروزی نشان داد که توانایی حضوری قدرتمندانه را در لیگ قهرمانان آسیا دارد و این تیم روز به روز از نظر فنی بهتر می شود،البته متاسفانه آبی پوشان از فرصت جذب بازیکن جدید محروم شده اند و باید با همین بازیکنان فعلی تا پایان فصل به روند رو به رشد خود ادامه دهند.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان در مورد آخرین وضعیت تیمش گفت:تیم فوتبال پاس همدان در لیگ دسته دوم فوتبال کشورمان حضور دارد و ما امیدوارم با کمک مسئولان استان همدان بتوانیم به لیگ یک صعود کنیم،هر چند به دلیل اینکه من از ابتدای فصل در تیم نبوده ام نمی توانم از حالا قول صعود بدهم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار