مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: بازیکنان ما با تمام وجود مقابل السد از حیثیت ایران دفاع کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا افتخاری در پایان دیدار استقلال و السد قطر در مصاحبه با خبرنگاران بیان کرد: استقلال مقابل تیم قدرتمندی قرار گرفت و بازی بسیار سنگین بود، بیشتر بازی در اختیار بازیکنان ما بود. من تحقیق کردم گل ما که مردود اعلام شده بود از نظر داوری درست بود. موقعیت‌های زیادی داشتیم و با بدشانسی، خیلی از توپ‌هایمان به گل تبدیل نشد. 

وی افزود: تجربه خیلی خوبی بود، از این تیم نباید بیشتر از این انتظار داشته باشیم. بازیکنان ما با تمام وجود مقابل السد از حیثیت ایران دفاع کردند و برای افتخار کسب کردند. به هواداران استقلال تبریک می‌گویم و امیدوارم شرایط تیم روز به روز بهتر شود. 

افتخاری در پاسخ به این سؤال که چند نفر علیه وی شعار دادند، گفت: این چند نفر مقابل ۱۵۰ هزار نفر حساب نمی‌شوند. این مسئله را در فرمول ریاضی هم بگذارید، محو می‌شود. 

وی در مورد اینکه بعد از بازی یک نفس راحتی کشیدید، عنوان کرد: از روز اول گفتم باید به کادر فنی فرصت داده شود تا تیم را درست کند، نباید انتظار داشته باشیم یک شبه همه چیز درست شود. استقلال پوست انداخته و نیاز به زمان دارد. 

افتخاری تصریح کرد: میانگین سنی تیم جوان است و بهبود یافتن شرایط نیازمند زمان است. ما تمام تلاش‌مان را برای احیای تیم می‌کنیم. استقلال فوتبال خوبی بازی می‌کند، وقتی به صحبت‌های کارشناسان گوش بدهید، متوجه این موضوع می شوید.

افتخاری وقتی با سؤالی مبنی بر اینکه استیو جونز چه زمانی به ایران بازمی‌گردد، گفت: می‌دانم چه کسی را می‌گویید و در جریان این مسئله هستم. جونز با موافقت منصوریان رفته و سرمربی باید جواب بدهد که چرا به جونز اجازه خروج دادند و چه زمانی این مربی بازمی‌گردد. 

وی در مورد اینکه وی با دریافت طلب‌هایش رفته است، عنوان کرد: بله، جونز طلب‌هایش را گرفته ولی مشکلی وجود نداشته و وی حقوق بیشتری دریافت نکرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار