معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان ورزش را عاملی در کاهش آسیب های اجتماعی دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی‌حسین حسین زاده، معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان در آیین افتتاحیه مسابقات قهرمانی وزنه برداری کشور با عنوان "نکوداشت آیت الله موسوی جزایری که عصر امروز (سه شنبه) در سالن شهدای ورزشکار استان برگزار شد، اظهار کرد: این مسابقات نکوداشت مردی است که همه ما در خوزستان مدیون ایشان هستیم.

وی با اشاره به سه ویژگی آیت الله موسوی جزایری، گفت: یکی از ویژگی های مهم آیت الله موسوی جزایری که شاید در روحانیت ما کمتر دیده می شود، نگاه ایشان به تربیت نیروهایی است که تحت عنوان مسوول کادرسازی در دنیای جدید از آن نام برده می شود. تمام نیروهایی که در سه مقطع قبل از انقلاب، دوران جنگ و پس از جنگ، حضور فعال در استان داشتند، به نوعی در حضور و حوزه ایشان تربیت یافته اند. همچنین مسوولان فعلی استان خوزستان که در حال فعالیت در حوزه های مختلف هستند نیز به نوعی در کادری بودند که ایشان ساختند.

حسین زاده بیان داشت: همچنین دومین ویژگی آیت الله موسوی جزایری، به عنوان فقیهی عالی قدر، نهضت یا جریان فکری بود که در استان از طریق ایجاد حوزه و دانشگاه هایی که وظیفه آن ها تدریس و تربیت نیروهایی با اندیشه و تفکر اسلامی بود، راه اندازی کردند که شاهد برکات آن در استان خوزستان هستیم. سومین ویژگی ایشان نیز نگاه آزاد اندیش او در حوزه جریانات فقهی و سیاسی است.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان خاطرنشان کرد: از اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و تمام مجموعه هایی که اسپانسری رقابت های قهرمانی وزنه برداری کشور را برعهده گرفتند، تشکر می کنم. پیامد برگزاری چنین مراسم ها و مسابقاتی، کاهش آسیب های اجتماعی خواهد بود، زیرا هر جا که ورزش باشد، شاهد کاهش آسیب های اجتماعی خواهیم بود و از همین نظر نیز استاندار خوزستان در هر مراسمی که در حوزه ورزش تعریف شده، تمام کمک های لازم را ارائه کرده است و از مسوولان نیز خواسته است که حوزه ورزش و تربیت بدنی در سطح استان گسترش بیشتری پیدا کند.


همچنین فرامرز کیانی زاده، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در این مراسم، اظهار داشت: خوزستان هر ساله حداقل در یک رده سنی در شهرستان های مختلف میزبان مسابقات قهرمانی وزنه برداری کشور بوده است و امسال نیز بر آن شدیم و با فدراسیون مکاتبه کردیم که میزبان رقابت های وزنه برداری بزرگسالان کشور باشیم.
 
وی خاطرنشان کرد: همچنین با صحبت هایی که با هیات وزنه برداری استان داشتیم به این نتیجه رسیدیم که به پاس زحمات چندین ساله حضرت آیت الله موسوی جزایری و مجاهدت های وی، این رقابت ها به اسم ایشان مزین شود.
 
کیانی زاده اذعان داشت: آیت الله موسوی جزایری درسطح کشور شناخته شده است و همه از خدمات وی آگاهی دارند. ایشان در زمان انقلاب اثر گذار بوده اند و در زمان جنگ تحمیلی نیز شاهد هدایت ها و راهنمایی های ایشان بوده ایم و ایشان نقش پدر را داشتند و توانستند تمام گروه ها را دور هم جمع کنند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.