اردبیل؛

رفع مشکلات زنان در کشور نیازمند عزم ملی است

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده رفع مشکلات زنان در کشور را نیازمند عزم ملی دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، شهیندخت ملاوردی رفع مشکلات زنان در کشور را نیازمند عزم ملی دانست و افزود: برای رفع معضلاتی چون طلاق و دیگر مسایل فرهنگی باید تمام دستگاههای اجرایی مشارکت داشته باشند تا شاهد کاهش آسیب های اجتماعی در کشور باشیم.

وی از تشکیل 16 کارگروه در شورای اجتماعی کشور خبر داد و گفت: این کار گروهها برای کاهش آسیب های اجتماعی در کشور و جلب مشارکت زنان فعال شده و نشست های تخصصی زن، معرفت دینی و اندیشمندان معاصر هم به صورت مرتب برگزار می شود .

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده در خصوص تشکیل کارگروه تعمیق باورها دینی نیز گفت: هدف از این کارگروه بررسی آسیب های اجتماعی زنان و تعمیق باورهای دینی زنان در خانواده می باشد.

ملاوردی افزود: دولت تدبیر وامید تحقق مطالبات عمومی را در دستور کارخود قرار داده و با اقدام های زیربنایی و تدوین برنامه ششم توسعه تحقق آنها را برنامه ریزی کرده است.

وی گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، زنان در عرصه های مختلف مشارکت داشته و بدون هیچ محدودیتی پله های ترقی و پیشرفت را طی می کنند و مهمتر از همه زنان ایرانی در تربیت و پرورش فرزندان هم توانسته اند به عنوان الگوی خوبی در جامعه عمل کنند.

ملاوردی گفت: دولت تدبیر وامید در طول دوران خدمت خود دستاورد های بسیاری برای کشور داشته اما این دستاورد ها به خوبی به اطلاع مردم نرسیده ودهه فجر فرصت مناسبی است تا این دستاورد ها که در واقع خدمات نظام به مردم است به اطلاع مردم رسانده شود.

وی افزود: دولت تدبیر وامید عدالت جنسیتی را در عرصه های مدیریتی رعایت کرده و از ایده و افکار زنان در عرصه های مدیریتی استفاده و بسیاری از پست های مدیریتی را به آنها واگذار کرده و در این عرصه نیز زنان خوب درخشیده اند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.