مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: تا ساعت 8 صبح امروز تعداد 6 هزار و 336 داوطلب نسبت به ثبت نام در آزمون سراسری سال 96 اقدام کرده‌اند.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: با اشاره به ثبت نام آزمون سراسری کلیه دانشگاه‌های کشور در سال 96 اظهار داشت: ثبت نام برای شرکت در آزمون سراسری سال 96 از دیروز سه‌شنبه 19 بهمن ماه 95 از طریق شبکه اینترنتی سایت سازمان سنجش آغاز و در روز پنج‌شنبه 28 بهمن‌ ماه 95 پایان می‌پذیرد.

وی بیان کرد: کلیه داوطلبان برای ثبت نام در آزمون سراسری سال 96 ضرورت دارد در این مهلت تعیین شده با مراجعه به سایت سازمان سنجش و مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و دفترچه شماره یک آزمون سراسری سال 96 همچنین اطلاعیه منتشره در صورت واجد شرایط بودن و رعایت ضوابط و قوانین مربوطه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

توکلی ادامه داد: تا ساعت 8 صبح امروز چهارشنبه 20 بهمن ماه 95 تعداد 6 هزار و 336 داوطلب نسبت به ثبت نام در آزمون سراسری سال 96 اقدام نموده‌اند.

وی تأکید کرد: نظر به اینکه مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون سراسری سال 96 روز پنج‌شنبه 28 بهمن ماه 95 پایان می‌پذیرد لذا به کلیه داوطلبان اکیدا توصیه می‌شود در این مهلت تعیین شده با مراجعه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

توکلی گفت: برای شرکت در آزمون سراسری سال 96 به هر یک از گروه‌های آزمایشی ریاضی فنی، علوم تجربی و علوم انسانی باید از طریق سایت سازمان سنجش کارتی به مبلغ 20 هزار تومان خریداری شود و برای شرکت در دانشگاه‌های غیر انتفاعی و پیام نور مبلغ 10 هزار و دویست تومان کارت از سایت سازمان سنجش خریداری کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار