رییس دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت از اهداف اردوهای دانشجویی راهیان نور است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛محمدابراهیم اعلمی آل آقا ادامه داد: با برگزاري اردوهاي راهيان نور، دوران هشت سال دفاع مقدس و رشادت‌ها و فداكاري‌هاي شهدا، جانبازان، ايثارگران و رزمندگان جنگ تحميلي براي جوانان به ويژه دانشجويان تبيين مي‌شود.

وي با بیان اینکه برگزاري اردوهاي راهيان نور موجب ايجاد معنويت در دانشجويان مي‌شود، گفت: با توجه به اينكه اردوهاي راهيان نور و بازديد از مناطق عملياتي جنوب تأثير بسزايي در روحيه جوانان دارد، بايد تلاش شود اين مسير معنوي و فرهنگي از سوي مسؤولان تداوم يافته و تقويت شود.

 رييس دانشگاه رازي يادآور شد: برگزاري اردوهاي راهيان نور بايد با هماهنگي و همكاري دانشگاه‌ها و سپاه و بسيج دانشجويي استان صورت گيرد.دانشگاه رازي به عنوان دانشگاه مادر در استان رياست راهيان نور دانشجویی را برعهده دارد.

اردوي راهيان نور چهار روزه است و هماهنگي هاي لازم در خصوص اسكان و  مناطق جنگي به عمل آمده و مقرر شده هر كاروان يك راوي براي مناطق جنگي يك روحاني و براي هر اتوبوس يك محافظ همراه داشته باشد.

اردوي راهيان نور از 15 اسفند ماه آغاز و تا 25 اسفند ادامه دارد و دانشگاه ها بايد ستادهايي در دانشگاه خود جهت ثبت نام دانشجويان ايجاد كنند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.