زنجان؛

پاسخ به یاوه گویان با حضور پر صلابت در راهپیمایی 22 بهمن

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان از مردم غیور زنجان دعوت کرد با حضور عظیم و با صلابت خود در یوم الله 22 بهمن پاسخ دندان شکنی به یاوه سرایی های آمریکا و استکبار جهانی بدهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، گفت: مردم غیور شور و شعور حسینی استان زنجان همگام با مردم ایران اسلامی با تنفر و انزجار ار آمریکای بد عهد و جنایتکار و اسرائیل کودک کش، با آگاهی و بصیرت در خیابان ها حاضر خواهند شد.

حسینی با بیان اینکه انقلابی بودن و ولایتمدار بودن از گزینه های روی میز این مردم است گفت: با حضور پر شور و هم گام خود به جهانیان نشان خواهند داد نه تنها از تهدیدات رئیس جمهور تازه به دوران رسیده فاسد هراسی ندارند، بلکه با حضور عظیم و با صلابت خود در یوم الله 22 بهمن پاسخ دندان شکنی به آمریکا و استکبار جهانی خواهند داد، و از مسلمانان مظلوم و ستمدیده جهان به ویژه مردم یمن در مقابل حملات ددمنشانه آل سعود اعلام حمایت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی 22 بهمن نمایش بیداری و هوشیاری ملت بصیر و انقلابی است افزود: امسال بیش از پیش مردم با حضور با شکوه و با صلابت خود به جهانیان نشان می دهند که توطئه های علیه این کشور را با قدم های محکم خود خنثی خواهند کرد.



انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.