کرمان؛

شناسنامه حفاظتی برای واحدهای تجاری کرمان

رئیس پلیس امنیت عمومی نیروی انتظامی استان کرمان گفت: 34هزار مورد بازدید از واحدهای صنفی مختلف در استان کرمان انجام شده است.

واحدهای تجاری کرمان درحمایت پلیسبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ سرهنگ محمد رضا پرواز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طی 10 ماهه امسال 94 هزار و 134 گواهینامه در این استان صادر شده است گفت: این میزان رشد 35 درصدی را به دنبال داشته است.

وی از انهدام 3 باند مخوف اتباع بیگانه طی مدت ذکر شده در استان خبرداد و افزود: در این خصوص 29 گروگانگیر آزاد و 17 نفر دستگیر شدند که جرم این افراد آدم ربایی ، گروگانگیری ، راه بندی ، سرقت مسلحانه و غیره بوده که سرباندهای این باند، غیر ایرانی و برخی از اعضای این باند نیز ایرانی بوده اند.

وی ازافزایش 25 درصدی صدور گذرنامه مفقودی طی 10ماهه امسال خبرداد و تصریح کرد:
310 فقره دفترچه ترانزیت در 10 ماه امسال برای رانندگانی که سفرهای خارجی دارند صادر شده است.

سرهنگ پرواز با اشاره به اینکه موضوع شناسنامه دار کردن واحدهای تجاری در دستور کار پلیس
کرمان قرار گرفته است یادآورشد: با این اقدام تمام مسائل امنیتی، نگهبانی و کسبه فعال در این مکان ها مورد نظارت پلیس قرار دارند.

رییس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت : تاکنون برای 2 واحد تجاری در استان کرمان شناسنامه صادر شده است و مجموعه های دارای بیش از 40 واحد تجاری نیز به صورت ویژه تحت حمایت پلیس امنیت عمومی قرار گرفته تا امنیت این مکان ها افزایش یابد.

سرهنگ پرواز با اشاره به اینکه 34 هزار و 210 مورد بازدید کنترل و نظارت بر صنوف طی امسال در
کرمان انجام شده است، افزود: این میزان چهار درصد نسبت به مدت مشابه پارسال رشد داشته است.

وی اظهارداشت: امسال بیش از 50 هزار قلم محصولات مخرب فرهنگی در استان کرمان کشف شده و در این رابطه 25 واحد عرضه این محصولات پلمپ شده است.

سرهنگ پرواز یادآور شد: بیش از هزار و 135 مورد بررسی صلاحیت فردی طی امسال از سوی پلیس امنیت عمومی در استان کرمان انجام شده است.

وی گفت: نهایت ساعت کار تالارها تا ساعت 24 تعیین شده و با برخی باغ های برگزار کننده مراسم با دستور قضایی برخورد شده است.

سرهنگ پرواز در راستای اجرای طرح نظارت بر مهدکودک ها افزود : در این راستا 194 مورد بازدید انجام و سه مهدکودک در استان کرمان پلمپ شده است.

وی در راستای اجرای طرح کنترل تولیدکنندگان مانتو های نامتعارف تصریح کرد: در این زمینه 13 واحد عرضه این اجناس پلمب و هزار و 198 مورد به تذکر منجر و 411 مورد البسه مبتذل کشف شده است.

سرهنگ پرواز به اجرای طرح کنترل ضایعات فروشی ها اشاره کرد و یادآورشد: در این رابطه 83 مورد بازدید از این اماکن انجام شده که 47 واحد اخطاریه دریافت کرده اند و 19 واحد نیز پلمپ شده است.

وی به نقش پلیس امنیت عمومی در حوزه انتخابات و تایید صلاحیت نامزدهای انتخاباتی اشاره کرد و گفت : قرارگاه انتخاباتی پلیس فعالیت خود را آغاز کرده و تمامی موارد مربوطه را به صورت تخصصی رصد می کند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار