معاون بررسی های راهبردی معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: آرامش در سیاست، تعامل سازنده با کشورهای جهان و کاهش نرخ تورم از جمله دستاوردهای مهم دولت تدبیر و امید است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، سوسن باستانی در جشن انقلاب در دانشگاه آزاد اسلامی خلخال افزود: با تمام مشکلات اقتصادی دولت با اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی همراه با ترویج الگوی مصرف به خوبی به اهداف خود در ایجاد آرامش سیاسی و اقتصادی در جامعه دست یافته است.

وی بیان کرد: دولت با تعامل سازنده با کشورهای مختلف جهان و حفظ اقتدار ملی در سیاست خارجی موفق بوده و توانسته بسیاری از مشکلات اقتصادی از جمله تورم را نیز مهار و با همراهی مردم زمینه را برای رشد تولید داخلی فراهم کند.

معاون بررسی های راهبردی معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی به برکت حضور مردم در صحنه های مختلف حاصل شده و همین مردم نیز با همراهی برنامه های دولت در حفظ دستاوردهای ارزشمند نظام تلاش می کنند.

باستانی گفت: دولت برای ارتقای جایگاه بانوان درجامعه برنامه های خود را نیز عملیاتی کرده، برنامه هایی همچون کاهش آسیب های اجتماعی زنان و نیز ایجاد اشتغال مولد برای بانوان جامعه اجرایی شده است.

وی اظهار کرد: ارتقای سطح زندگی زنان سرپرست خانوار، ایجاد اشتغال برای طیف گسترده ای از بانوان با استفاده از اقتصاد مبتنی بر خانواده و نیز اقتصاد دانش بنیان با ایجاد مشاغل در بخش صنعت و خدمات از جمله اهداف دولت در ارتقای جایگاه زنان جامعه است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.