فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز گفت: شهدای هوانیروز با خون سرخ خود در قبل، حین و پس از آغاز انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، انقلابی گری خود را اثبات کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ ستاد خلبان ' علی عفیف '  در همایش خانوادگی کارکنان پایگاه چهارم هوانیروز با اشاره به نقش هوانیروز در انقلاب اسلامی گفت: بدنه و متن هوانیروز ارتش حتی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی همراه مردم بودند و به رغم دستورهای رژیم پهلوی مبنی بر کشتار مردم از هوا، هوانیروز حاضر به اجرای این دستور نشد.

وی به نقش هوانیروز در سال های اوایل انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: با آغاز پیروزی انقلاب اسلامی، توطئه های دشمن علیه ملت ایران شروع شد و هوانیروز، دور جدیدی از اقدام های خود را آغاز کرد.

فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز گفت: در حالی که کمتر از 20 روز از انقلاب اسلامی ایران می گذشت، هوانیروز در مقابله با گروههای جدایی طلب و غائله های مرزی وارد عمل شد و با انتقال نیرو، تجهیزات و حمایت رزمی از نیروهای زمینی نقش خود در دفاع از نظام اسلامی را نشان داد.
وی تصریح کرد: رشادت رزمندگان هوانیروز به قدری بود که شهید چمران به آنها 'لقب فرشتگان آسمان' داد.

سرهنگ خلبان عفیف اقدام های هوانیروز در دوران دفاع مقدس را برگ زرین دیگری در افتخارات این نیرو دانست و افزود: حضور هوانیروز در سال های دفاع مقدس همواره در کنار رزمندگان ارتش، سپاه و بسیج مشهود بود بگونه ای که هیچ عملیات بزرگی در تاریخ دفاع مقدس بدون حضور هوانیروز انجام نشد.

وی گفت: افتخار آفرینی هوانیروز موجب شد امام خمینی (ره) با دستخط خود از اقدامات آن تجلیل کند و رهبر معظم انقلاب نیز در خصوص این نیرو فرموده اند، هوانیروز محبوبیت خود را با خون و شجاعت به دست آورده است.

فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز به نقش هوانیروز در سال های پس از دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در این دوران نیز هوانیروز با حضور در عرصه های سازندگی، درمانی و امداد رسانی، خدمت رسانی به آسیب دیدگان در حوادث طبیعی، تامین امنیت مرزها پیشگام بوده است.

وی ادامه داد: رسیدن به فردای بهتر و آینده درخشان در گرو شناخت ظرفیت ها و توانایی هاست و بی شک همراهی خانواده هوانیروز در خلق و تداوم این حماسه ها و افتخارات، یک سرمایه است.

همایش خانواده های پایگاه چهارم رزمی هوانیروز اصفهان همزمان با ایام دهه فجر در سالن عدل اصفهان برگزار شد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.