فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز گفت: در دهه فجر بنابر رونمایی چند پروژه بود که بالگرد شینوک که جزو تخصصی‌ترین بالگردها است یکی از آن‌ها بوده و تاکنون، سه فروند آن آماده‌شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی عفیف امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهارکرد: در گذشته و قلب از انقلاب اسلامی، حتی برای تخصص‌های خیلی جزئی مستشار نظامی داشتیم اما در حال حاضر در 40 تخصص فنی و کلیه تخصص‌های پروازی بالگردی خوداتکا شده و همه این آموزش‌ها را در مرکز آموزش هوانیروز ارائه می‌دهیم.

وی با بیان این که بالگردهای ما کشور را پشتیبانی می‌کنند و در آماده‌باش کامل قرار دارند،افزود: پایگاه پشتیبانی هوانیروز اصفهان، بزرگ‌ترین پایگاه پشتیبانی هوانیروز در سطح خاورمیانه بوده و پشتیبان کننده تمام پایگاه‌های کشور است.

فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز همچنین تصریح کرد: با تمام قدرت، آمادگی بی‌نظیری داریم که از اوایل انقلاب این حد از آمادگی وجود نداشته است.

وی با اشاره به دستاوردهای جدید این پایگاه اعلام داشت: در دهه فجر بنا بر رونمایی چند پروژه بود که بالگرد شینوک که جزو تخصصی‌ترین بالگردها است یکی از آن‌ها بوده و تاکنون، سه فروند آن آماده‌شدهیک فروند بالگرد e2014 نیز آماده‌ پرواز است.

به گفته عفیف، تمام مأموریت‌هایی که واگذارشده با موفقیت انجام‌شده و این پایگاه، همکاری بسیار خوبی با ستاد بحران استان اصفهان دارد.

وی خاطرنشان کرد: پرواز روی آب سد چادگان جزو این هماهنگی خوب است که در دو مرحله انجام می‌شود و هماهنگی بین دستگاهی مناسبی برای انجام آن صورت گرفته است.

فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز در خاتمه اعلام داشت: علاوه بر این، اورژانس اصفهان، چهارمحال و قسمتی از استان یزد نیز بر عهده این پایگاه است و برای رژه هوایی تهران، بیشترین بالگرد از اصفهان اعزام خواهد شد .



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.