سرمربی تیم سپاهان اصفهان گفت: بازی های گذشته را فراموش کرده ایم و در دیدار مقابل ماشین سازی تبریز بدنبال کسب هر سه امتیاز هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر تیم ماشین‌سازی تبریز افزود: تیم سپاهان بازی های سخت و حساسی را در پیش رو دارد و همه تمرکز ما روی 10 بازی آینده است.

وی با بیان اینکه تلاش ما این است که در بازی با ماشین سازی کیفیت خوبی را به نمایش بگذاریم، گفت: هرچه به پایان فصل نزدیکتر می شویم بازی ها سخت تر می شود و همه توجه ما به کسب سه امتیاز خانگی بازی فرداست.

ویسی با اشاره به استعفای خود در هفته گذشته گفت: من بخاطر خود استعفا ندادم و به باشگاه سپاهان نیز متعهدم اما بدلیل اصول مربی گیری، این کار را کردم.

وی اظهار کرد: مقصران این استعفا در باره جذب بازیکن به من اطلاع ندادند و افرادی هم در این میان شیطنت کردند اما چون خودم 50 درصد مقصر بودم، به تیم بازگشتم.

وی در باره مشکلات نقل و انتقالات در فوتبال کشور گفت: تیم ها باید مراقب باشند تا محروم نشوند، چطور بازیکنی می تواند از تیمی برود ولی نمی شود بازیکنی را جذب کرد، نباید این اتفاقات در فوتبال بیفتند.

ویسی اظهار کرد: در تیم سپاهان یک جای خالی وجود دارد، مذاکراتی هم انجام شده ولی هنوز به جایی نرسیده ایم.

وی تصریح کرد: جباروف، بازیکن جدید این تیم را هنوز ملاقات نکرده ام، او آمادگی بدنی ندارد ولی در لیست تیم است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه برای بازی فردا محرومی ندارد، گفت: جلال علی محمدی و میرزایی، مصدوم هستند.

وی گفت: امیدارم با حمایت هوداران سپاهان، بازی فردا را با پیروزی به پایان برسانیم.
دیدار تیم های سپاهان اصفهان و ماشین سازی تبریز در هفته 21 لیگ برتر فوتبال فردا ساعت 16 عصر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می شود.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.