راهپیمایی 22 بهمن در 37 شهر استان بوشهر برگزار می شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر از برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در 37 شهر و صدها روستای استان بوشهر با شکوه هر چه تمامتر خبر داد.

راهپیمایی 37 شهر استان بوشهر برگزار می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به اینکه مسیرهای راهپیمایی در 37 شهر استان بوشهر تعیین و ابلاغ شده افزود: مراسم راهپیمایی 22 بهمن در بوشهر ساعت 10 صبح از مقابل بسیج مرکزی تا مصلای جمعه شهر بوشهر برگزار می‌شود.

 وی با اشاره به طنین انداز شدن گلبانگ الله اکبر در شب سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان بوشهر بیان کرد: در این شب مردم ولایت‌مدار استان بوشهر به میمنت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گلبانگ الله اکبر در استان بوشهر طنین‌انداز می‌کنند.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر  با اشاره به اینکه راهپیمایی 22 بهمن در برازجان ساعت 10 صبح برگزار می‌شود گفت: این مراسم از خیابان شهید چمران، اداره تبلیغات اسلامی تا مصلی جمعه برگزار می‌شود که سخنران آن یکی از روحانیون اعزامی از هندوستان است.

شفیعی از برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان عسلویه خبرداد و خاطرنشان کرد:  این مراسم از میدان لنج تا مصلی جمعه عسلویه برگزار می‌شود که سخنران پایانی مراسم راهپیمایی شهرستان عسلویه مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه است.

همچنین مراسم راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان دیر از میدان شهرداری تا مصلی نماز جمعه، کنگان از گلزار شهدا تا مصلی جمعه، خورموج از میدان امام(ره) تا مصلی جمعه، گناوه از میدان امام(ره) تا مصلی جمعه، جم از میدان امام حسین (ع) تا گلزار شهدا، اهرم از میدان امام(ره) تا مصلی جمعه، دیلم از سپاه پاسداران تا مصلی نماز جمعه و  خارگ از یادمان شهدای گمنام تا مسجد ولیعصر (عج) این شهر ساعت 10 صبح برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است که مراسم راهپیمایی 22 بهمن در بقیه شهرهای استان بوشهر ساعت 10 در مسیرهای تعیین شده تا جایگاه نماز جمعه برگزار می‌شود.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.