معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: به منظور رفع مشکلات گلزارهای شهدای استان بوشهر برنامه داریم و همه دستگاه‌ها باید در این زمینه همکاری کنند.

لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در رفع مشکلات گلزارهای شهدا
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سیدمحمدحسن باستی صبح یکشنبه در نشست ساماندهی گلزارهای شهدای استان بوشهر با بیان اینکه به منظور رفع مشکلات گلزارهای شهدای استان بوشهر برنامه داریم و همه دستگاه‌ها باید در این زمینه همکاری کنند، اظهار داشت: به منظور رفع مشکلات گلزارها، آب و فاضلاب روستایی و مدیریت راهداری با بنیاد شهید همکاری کنند زیرا آبرسانی و راه دسترسی به گلزارهای فاقد آب و راه دسترسی ضروری است.
 
وی از برگزاری نشستی برای رفع مشکل برق 71 گلزار شهدای استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: در صورتی که نیاز به ایجاد شبکه برق باشد تا پایان سال اجرا می‌شود.

معاون استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه همه باید به این باور برسیم که مدیون شهدا هستیم و آنچه از شهدا باید ماندگار باشد به خاطر حرمت و قداستی است که دارند، افزود: عزت و اقتدار و پیشرفت این نظام و انقلاب به برکت خون شهدا است و غافل بودن از شهدا، بیمه بودن انقلاب را به خطر می‌اندازد.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.