مهاجم تیم پرسپولیس تهران گفت:امیدوارم با پیروزی مقابل استقلال جلوی هواداران مان روسفید شویم.

امیری:امیدوارم که مقابل هواداران روسفید شویم/ استقلال را یک بر صفر شکست می دهیمبه گزارش خبرنگار حوزه وفتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، وحید امیری درباره اولین حضورش در دربی اظهار داشت: بازی روز یکشنبه اولین تجربه من در دربی پایتخت محسوب می شود. انشااله که بتوانم برای تیمم مفید باشم.

وی افزود: قسمت این بود که در بازی رفت حضور نداشته باشم.امیدوارم که مقابل هواداران روسفید شویم. خیلی وقت است که پرسپولیس و استقلال در لیگ ایران با هم کری دارند و بازی هایشان همیشه جذاب و دیدنی بوده است. هواداران این دو تیم همیشه تاکید دارند که تمام فصل یک طرف و این دو بازی یک طرف و همین مساله کار ما را سخت می کند. اصلا جایگاه دو تیم در این بازی مهم نیست. این بازی احساسی است و هر تیمی که منطق بیشتری داشته باشد برنده می شود.  
 
مهاجم پرسپولیس درباره رابطه اش با استقلالی ها بیان داشت: ما با هم مثل برادر هستیم و دیگر اتفاقات قدیمی در بازی ها رخ نمی دهد. بازی ها در عین رقابت جنبه رفاقتی دارد. با خیلی از استقلالی ها هم بازی بوده ام و رفاقت دیرینه ای با آنها دارم علی منصوریان هم سرمربی من بوده است.
 
امیری در پایان در پاسخ به این سوال که برای دربی استرس دارد یا خیر گفت: استرس برایم معنایی ندارد،امیدوارم بتوانیم در دربی با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار